Torbjørn Jentoftsen Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Rosa lys over Sortland og Vesterålen...... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Bemerkelsesverdig lys. Ikke like enkelt å få formidlet videre på et fotografi. Ville nok allikevel kuttet noe på himmelen. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Uvanlig farge - kanskje litt kunstig, men likevel et flott bilde! Jeg ville kuttet bort en del av himmelen Endret 30. november 2014 av rolfmm Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Flott lys og farger. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Et vakkert lys og flott komposisjon. Lenke til kommentar
Torbjørn Jentoftsen Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Tusen takk for komentarer til mitt bilde. Når jeg ser komentarer som; bemerkelsverdig lys og uvanlig farge-kanskje litt kunstig, så får dere ta det opp med "vår herre".....jeg er ikke ansvarlig for fargene, jeg har bare tatt bilde av et lys jeg ikke har sett hverken før eller side. Hele himmelen var rosa som igjen farget hele omgivelsen i samme farge, derfor er jeg litt uenig i kutt av himmelen, som er opphavet til bildets farge. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Ut fra din forklaring kan jeg forstå at du vil ha med hele himmelen. Det usedvanlige lyset er uansett kommet godt fram. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg