Gå til innhold

Hva synes du om denne søknaden?

Anbefalte innlegg

hei sann! nå er jeg enedelig ferdig med søknaden!!

hva syntes dere?

HVA SYNTES DERE OM SØKNADEN MIN? ER DET NOE JEG KUNNE RETTET?

'

Jeg ble tipset om denne stillingen av en bekjent. -Nå ble jeg superspent fordi denne jobben passer perfekt for meg. Jeg er en aktiv og humørrik 16 år gammel jente som håper å få jobbe hos dere i juleferien.

Jeg har alltid likt å jobbe med hendene, og liker å være sosial og ha kontakt med mennesker, så jeg tror en butikkjobb som denne passer perfekt for meg. Jeg begynte på Kuben videregående skole til høsten i år, og ønsker en kort jobb for sparings penger til videre studiene. Jeg har ingen generell erfaring med butikkjobber, men har flere ganger jobbet enkelt dager på forskjellige butikker i lokal området mitt, blant annet Jernia, Grorud. Jeg kan ganske så mye hvordan salg og handel fungerer ettersom jeg har vært på et smakbitkurs ved linjen service og samferdselen på Nydalen VGS.

Jeg vet at det fort kan dukke opp masse mennesker i en slik butikk, spesielt i feriene da alle er ute etter sin siste innspurt for julegavene. Selv under stress, trives jeg svært godt og holder humøret oppe hvis det er mye å gjøre. Jeg er blant annet en del av verneombudet på skolen, som vil si at jeg greier å håndtere direkte kommentarer. Denne egenskapen håper jeg å få tatt med til dere.

## topic oppdatert av ilpostino ##
Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"og ønsker en kort jobb for sparings penger til videre studiene" bør omformuleres.
Orddelingsfeil: lokal området.
"
Jeg kan ganske så mye hvordan salg og handel fungerer ettersom jeg har vært på et smakbitkurs ved linjen service og samferdselen på Nydalen VGS."

Smakbitkurs? Vet ikke om det er nok til å si at du "kan ganske så mye om hvordan salg og service fungerer".

Bare mine raske tanker.

Lenke til kommentar

Nå man er 16 år så er det ingen daglig leder som forventer at du skal ha mye, eller noen som helst erfaring fra tidligere jobber, derfor ville jeg skrevet at jeg er veldig motivert for å jobbe og lærer fort osv.

Jeg ville også tatt turen bort til butikken, spurt etter daglig leder, og levert søknaden direkte til han/hun.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...