Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er penisen min bra nok?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har ei dame og er 17 år. Jeg tror hun snart vill ha sex. Problemet er at jeg ikke vet om hun vill bli skuffet over penisen min, selv er jeg 195 høy men penisen min er bare 16,5 cm lang og 16 i omkrets. Den er også bøyd mot venstre, ikke noe syk vinkel men litt. Jeg har hørt at jenter forventer ekstra lengde av en høy fyr.

Jeg vet at jeg ikke har en lang penis, men holder 16,5 cm tror dere?

Anonymous poster hash: be6a3...f91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har ei dame og er 17 år. Jeg tror hun snart vill ha sex. Problemet er at jeg ikke vet om hun vill bli skuffet over penisen min, selv er jeg 195 høy men penisen min er bare 16,5 cm lang og 16 i omkrets. Den er også bøyd mot venstre, ikke noe syk vinkel men litt. Jeg har hørt at jenter forventer ekstra lengde av en høy fyr.

Jeg vet at jeg ikke har en lang penis, men holder 16,5 cm tror dere?

Penisen din er rikelig stor nok. Om jeg får være personlig, vet jeg sannelig ikke om jeg hadde turt å ha samleie med deg, selv om vi damer er elastiske nedentil :(.

Lenke til kommentar

Oi, nå vet jeg ikke hva jeg skal si, takk i hvertfall :)

Hører bare snakk mellom kompiser om at damene kun er fornøyde med 18cm + osv. Men får vell bare være fornøyd med det jeg har.

Hva kompiser sier, skal du ta med en stor klype salt. Penisen din er over gjennomsnittet både i lengde og tykkelse :).

Penisutvikling og penisstørrelse | Ung.no
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Ah, visste ikke at det var over snittet. Men det er vel lengden de tenker mest på. :/

Faktisk bare tykkelsen de bryr seg om, sålenge du ikke har penis på 0 cm.

Lenke til kommentar

Alle som vokser opp kan havne i en situasjon hvor de tviler på at de er normale, og det er jo det vi alle vil i utgangspunktet, å være normal? Spesielt når det kommer til pinlige ting som kjønnsorganer og sex.

Syns ung.no gjør en bra jobb :) De gir informasjon til ungdom som kanskje er for sjenerte til å spørre noen de kjenner, eller kanskje de ikke har noen andre å spørre overhodet.

Lenke til kommentar

Oi, nå vet jeg ikke hva jeg skal si, takk i hvertfall :)

Hører bare snakk mellom kompiser om at damene kun er fornøyde med 18cm + osv. Men får vell bare være fornøyd med det jeg har.

At noen kvinner sier de elsker kuker på 18 cm+ skyldes at de er dårlige på øyemål. Det er faktisk gjort studier som viser dette. F.eks. at en på 16 cm virker som en på 18 cm

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, den er mer enn stor nok.

Kanskje jenter i den alderen bryr seg om slike ting, men når jentene blir eldre bryr de seg om helt andre ting ved deg.

Hvis jeg hadde truffet en fyr som hadde den perfekte personligheten, humor, hobbyer, utdanning, jobb, snill, søt os.v. så hadde det vært nok med, vel, la oss si halvparten av din, 8 cm.

Men så er jeg litt eldre enn 17. Hilsen jente. :)

Anonymous poster hash: 50944...012
Lenke til kommentar

Hvor mange av dere gudinnene her inne oppnår klimaks uten at koseknappen er involvert ?

Har et inntrykk av at stimulering uten den som regel ligger langt over terskelen for hva mange typer evner i en setting.

Det later til at du tror klitoris er bare den lille synlige tappen. Klitoris er mye mer enn den. Se tegningen. Ved penetrering blir klitoris stimulert innenfra. Jeg synes det er mye deiligere enn utvendig onani, og har ingen problemer med å oppnå orgasme etterhvert. Jeg får selvfølgelig også "utvendig" orgasme.

Anatomi

300px-Clitoris_anatomy_labeled-en_no.svg
Skjematisk tegning av klitoris, samt urinrørsåpningen og vaginaåpningen.

Klitoris består av det utvendige klitorishodet (glans clitoris), og to par med innvendige svampelegemer: corpora og vestibulærsystemets pærer.[1]

Den eneste delen av klitoris som er synlig fra utsiden er klitorishodet, som helt eller delvis er dekket av en liten hette kjent som klitorisforhuden (prepuce). Forhuden er del av de indre kjønnslepper (labia minora), og klitorishodet befinner seg i det øvre møtepunktet mellom disse. Selve klitorishodet er typisk på størrelse med en ert, men størrelsen varierer betydelig fra kvinne til kvinne.

Klitorishodet sitter på toppen av klitorisskaftet, som strekker seg et par centimeter innover og oppover før det skifter retning, og deler seg i to ben (corpora cavernosa), som strekker seg 9-15 cm ned på hver side av skjeden og ender i clitoral crura. Vestibulærsystemets pærer (bulbus vestibuli) er nært knyttet til klitoris, og regnes av noen som en del av klitoris.[1]

Mens selve klitorishodet består av ikke-erektilt vev, består de indre delene (pærene og corpora) av erektilt vev, som fylles med blod og dermed svulmer opp ved opphisselse.[1]

Endret av Hermosa
  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...