RBW Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Du trenger ikke dra til Asia for å oppleve fargerike fjellkulturer, men du trenger en kraftig nok maskin og Far Cry 4.GUIDE: Far Cry 4 (Ekstra) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Grei oversikt. Men savner også litt mer utdypende hvor flere cpu'er blir testet og man overklokker disse. Fargene i grafene burde også være større forskjell mellom , noen av de som er "fargesvake" vil slite med å se hva som er hva , anbefaler at man derfor endrer på paletten og har markerte forskjeller mellom hver. I den siste tabellen dukker kun opp prisen på det ene kortet til 2700 og ikke navn på det. 3 Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Vanvittig vakkert spill! Får 40-65 fps med overklokket 7950, 'very high' og 1440p. Ikke optimalt, men definitivt spillbart, så tenker jeg venter til neste skjermkortgenerasjon før jeg oppgraderer. En ting jeg kan nevne er at jeg slet med såkalt "microstuttering" i starten, men fant en liten tweak når jeg søkte på det, og nå er det helt supert. Lenke til kommentar
lavamakt| Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Jeg er en av de malvado snakker om, klarer ikke å skille de midterste stolpene uten og ligge over skrivebordet. Ikke ble jeg klok når jeg skulle telle stolper heller. Over begge grafene synes bare 5 farger/skjermkort, evt bare pris Endret 30. november 2014 av lavamakt| 4 Lenke til kommentar
black_knight Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Dere anbefaler ett tastatur som ikke er å oppdrive lenger. Er det noen andre som har tilsvarende håndleddstøtte? Lenke til kommentar
frodelil Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Vi ser ikke høyre del av grafen. Noe er blitt borte. Også litt morsomt på siste siden når dere skal ramse opp hva man trenger: "Først og fremst trenger du selvfølgelig Assassin's Creed." Eh, ja Lenke til kommentar
MHT Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Sist jeg sjekket trenger man ikke Assassin's Creed for å spille Far Cry ? Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Hvordan tror dere et MSI 970 sammen med i7-2600k vil takle dette? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Hvordan tror dere et MSI 970 sammen med i7-2600k vil takle dette? Spillbart på High / Ultra, her er det nok bare å teste seg fram. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Vanvittig vakkert spill! Får 40-65 fps med overklokket 7950, 'very high' og 1440p. Ikke optimalt, men definitivt spillbart, så tenker jeg venter til neste skjermkortgenerasjon før jeg oppgraderer. En ting jeg kan nevne er at jeg slet med såkalt "microstuttering" i starten, men fant en liten tweak når jeg søkte på det, og nå er det helt supert. Jeg har også et 7950-kort, men jeg må ned på middels på mange av innstillingene for å unngå at det hakker. Litt usikker på om det er såkalt microstuttering. Hvor mye har du overklokket? Lenke til kommentar
MHT Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Trenger man virkelig Assassin's creed for å spille Far Cry, altså? Haha. Hvordan vil dette spillet duge med GTX 970M på laptop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå