Gå til innhold

Personal Photo

Anbefalte innlegg

Jeg sitter litt å tenker her anngående forumgalleriet, eller for å være helt ærlig så fikk Anders Leipsland meg til å tenke litt.

Hva vis det var mulig å lage forumgalleri av det Personal Photo tingen som ligger i invision board, der den blei enablet og brukeren trengte bare å få lagt til sin konto i galleriet og så kunne brukeren selv oppdatere bilde av seg selv.

Så får jeg som administrere forumgalleriet bare som jobb og legge til brukeren og flytte han/henne etter alfabetet og andre ting.

Må da være mye enklere en det systemet vi kjører i dag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...

Det er jo folk som bruker dette personlige bildet til andre ting enn et bilde av seg selv...

EDIT: Hvis dere ser her? (liste over medlemmene med personlig bilde) så er det kun 2 av 10 (de 10 første) som bruker funksjonen til det den egentlig skal brukes til, nemlig et bilde av seg selv.

Har også sett en moderator som brukte det til noe helt annet enn et bilde av seg selv.

Endret av PT
Lenke til kommentar

QUOTE (robgar @ 13/01/2004 : 19:57)
Jeg har ingen problemer med 80x80, om du synes at rezisen er et prob, så bare gjør bilde ditt om til 80x80 i et bilde redigeringsprogram.

Det er jo ikke det som er problemet! Problemet er nemlig det at hvis man bruker resizingen til forumet må de med ISDN og online adsl laste ned mer enn nødvendig, bor forumet resizer jo bare avataren din "on the flow" ( ? ), så størrelsen på bildet blir ikke mindre.

Avataren din er 3.ettelerannet kB for stor btw

Endret av PT
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Opprett ny...