Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal jeg avskrive hele fyren eller?

Anbefalte innlegg

Hey hey hey!

Var på en slags "date" i går. Kjemien var der, og vi hadde det hyggelig. Bedre enn forventet. smiley.gif

Hos han, snakket og så på film. Jeg eskalerte (utrolig nok) fysisk, da jeg savnet litt nærhet og kos. Veldig koselig. Så rotet vi… så ble det kleint etterpå, og jeg hastet meg hjemover.

Han sa "Neida, bare å bli", men jeg måtte dra. Han spurte om han skulle følge meg noen sted.

Jeg sendte melding en stund senere etter besøket etter litt betenkingstids, og sa at det egentlig var hyggelig. Han sa han var enig, og la til at grunnen til at det ble kleint, var nettopp fordi vi gikk for fort frem - og det er jeg helt enig i. Jeg pleier nemlig aldri å eskalere fysisk slik på denne måten!

Jeg svarte med at han bare fikk si i fra om han ville ta en øl osv en dag. "Det skal jeg smiley.gif Så får du heller ta deg noe vin;)" fikk jeg til svar. (Sa forresten at jeg foretrakk vin i steden for øl i en bisetning hos han).

Når jeg tenker meg om, så ga jeg han faktisk litt sånn "ser deg aldri igjen-vibber"...

Haha, ble mye detaljer her. Fy faen, jeg dæver helt hvis han faktisk henger her på forumet. Skal ikke se bort i fra det.

Så ja.. har ikke hørt noe fra han i dag. Skal jeg rett og slett avskrive ham og gå videre til neste?
Vi er 19 og 21 år.

Anonymous poster hash: 4b5fe...62d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Du må jo avgjøre selv om du vil ha noe med han å gjøre eller ikke. Ingen av dere har gjort noe som tilsier at dere ikke burde fortsette å møtes. Hvis kjemien (og ikke minst interessen) er der, så er det jo bare å kjøre på.

Lenke til kommentar

Du må jo avgjøre selv om du vil ha noe med han å gjøre eller ikke. Ingen av dere har gjort noe som tilsier at dere ikke burde fortsette å møtes. Hvis kjemien (og ikke minst interessen) er der, så er det jo bare å kjøre på.

Ja, hadde jo vært koselig å ha en man kan treffe med litt kos nå som det er mørkt og kaldt ute, uten at det behøver å være noe seriøst… så ja, vil jo se han igjen. Men jeg synes at han kunne foreslått noe konkret etter at jeg skrev han fikk gi lyd!

Lenke til kommentar

Generellt sett er vi menn lite flinke til å ta annet enn direkte "Jeg er interessert i deg". Så om du vil at dette skal bli noe mer av, er jeg stygt redd for at du selv må ta initiativet til et nytt møte. Han kan muligens ha blitt litt usikker om du gikk derfra ganske brått, selv om dere hadde det hyggelig sammen. Vi menn er enkle, men likevel kompliserte vesen.

Dere er tydeligvis enige om at grunnen til at du brått dro derfra er at det gikk litt kjapt fremover. Så hør med han om dere kan møtes igjen, da gjerne på et nøytralt sted som over en kaffe eller øl/vin slik at det blir litt lettere å snakke sammen, samt gå hver til sitt for å ta ting i et greit tempo som passer bra for begge to. Dere virker interesserte i hverandre, og han bruker tydeligvis ørene sine, siden han har fått med seg ting du sier, i stedet for enkelte menn som kun hører "Bla bla bla, pule?". Det er det mange av.

Send fyren en melding, det er verdt et møte eller flere for å finne ut mer om hverandre. Lykke til :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Kanskje han også tenker på å ''avskrive deg'' siden det oppsto en klein situasjon og du ga han ''Ser deg aldri igjen-vibber''.

Kanskje han venter på at du skal ta kontakt. Spør om dere skal møtes igjen.

Endret av Slettet-YQ8U8xbZ
Lenke til kommentar

Greit. Kanskje jeg skal sende en melding i morgen å høre om han er keen. Det går jo ikke an å tolke den siste meldingen min som noe annet enn at jeg er intr. i og treffes igjen - med mindre man er litt hjerneskadd, tenker jeg. Så føler ballen egentlig er på hans side. Men hvem vet…

Generellt sett er vi menn lite flinke til å ta annet enn direkte "Jeg er interessert i deg". Så om du vil at dette skal bli noe mer av, er jeg stygt redd for at du selv må ta initiativet til et nytt møte. Han kan muligens ha blitt litt usikker om du gikk derfra ganske brått, selv om dere hadde det hyggelig sammen. Vi menn er enkle, men likevel kompliserte vesen.

Dere er tydeligvis enige om at grunnen til at du brått dro derfra er at det gikk litt kjapt fremover. Så hør med han om dere kan møtes igjen, da gjerne på et nøytralt sted som over en kaffe eller øl/vin slik at det blir litt lettere å snakke sammen, samt gå hver til sitt for å ta ting i et greit tempo som passer bra for begge to. Dere virker interesserte i hverandre, og han bruker tydeligvis ørene sine, siden han har fått med seg ting du sier, i stedet for enkelte menn som kun hører "Bla bla bla, pule?". Det er det mange av.

Send fyren en melding, det er verdt et møte eller flere for å finne ut mer om hverandre. Lykke til :)

Lenke til kommentar

Du er redd for at han ikke vil se deg mer, og derfor bestemmer du deg for at dere ikke skal se hverandre mer? Det er vel ikke bare jeg som synes det er litt bakvendt.

Dette høres ut som en storm i et vannglass. Ting er nok ikke så ille som du tror. Og du trenger ikke å vente på at han skal følge opp. Du har lov til å ta kontakt selv. Det har jeg vel sagt til nettopp deg før også.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Uhm. Dere er enige i at grunnen til at det ble kleint er at dere gikk for fort frem. Likevel forventer du at han allerede dagen etter skal invitere deg på noe.

Han har ikke skrevet til deg fordi han ikke vil virke for needy eller at du skal føle deg presset opp i et hjørne. Tipper han inviterer deg med på noe i løpet av de nærmeste dagene. Hvis du synes det går for treigt er det nok heller ikke noe i veien for at du kan ta initiativ selv.

Lenke til kommentar

Han sa at han ikke kunne treffe meg mer, fordi det ville blitt rart. Mistenker at han fikk dårlig samvittighet ovenfor eksen sin som det nylig ble slutt med.

Uansett var han ikke min type, og jeg møtte nok han for å få tankene over på noe annet samtidig som jeg egentlig har en annen i hodet og venter på en annen som kommer hjem snart. For et kjærlighetsliv jeg har..

Lenke til kommentar

Han sa at han ikke kunne treffe meg mer, fordi det ville blitt rart. Mistenker at han fikk dårlig samvittighet ovenfor eksen sin som det nylig ble slutt med.

Uansett var han ikke min type, og jeg møtte nok han for å få tankene over på noe annet samtidig som jeg egentlig har en annen i hodet og venter på en annen som kommer hjem snart. For et kjærlighetsliv jeg har..

Luremus. Nuff said.

Lenke til kommentar

Gutter, jenter, damer, kvinner, menn, gubber.. vi alle er noen luremuser ved en bestemt situasjon

Gutter, jenter, damer, menn, gubber, kjerringer...

Du skjønner vi gutta har ikke mus, så da må det bli lurekuk i så fall... :yes: Står ellers ved det jeg skrev ovenfor.

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
Lenke til kommentar

Høres ut som du IKKE burde treffe han mer, siden du ikke er interessert i noe annet enn "kos og varme uten forpliktelser" mens du egentlig venter på noen andre.. av hensyn til han, tenker jeg.

Lenke til kommentar

Ikke helt det jeg mener, altså. Synes han burde insje etter at jeg sendte han melding... Om han hadde vært intr

Tenker du alltid slik, vil du vente forgjeves og gå glipp av ting.

Ellers merket han din avvisende holdning og fant på en halvgod unnskyldning for å la det gå.

Det er ikke greit overfor ham. Og jeg trodde vi konkluderte for lenge siden med at det ikke var verd å vente på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...