DrDoogie Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Her har dere meg: Nei. Lenke til kommentar
Term Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ok endelig har jeg klart å uploade et bilde av meg selv. Fikk digi cam i julegave, så når jeg blir full nok så kommer vel flere...sitter å prøver å overtale ei venninne av meg til å still opp på nakenbilder...ill keep u postet Here u go Fixer du meg inn i galleriet b-real? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Oki..her er jomfrubildet med webcamet mitt, tatt på selveste julaften Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Da er altså jeg optimalisert for bruk i offentlige forumgallerier. Hvis andre størrelser er ønskelig skal dette selvfølgelig fikses på Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hvorfor skal alle se så sure ut på bildene? Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hvorfor skal alle se så sure ut på bildene? Jeg ser da ikke sur ut, jeg var bare hardt konsentrert med litt koding av ymse slag. Så ikke at bildet ble tatt jeg Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 YIHAAUI DUDES! vet dere hva jeg har fått? bilder av meg selv som IKKE er 4 år gamle! woooo! Yeayyey! Og disse er bare et 1/2 år gamle http://www.home.no/haltan/vifteovn/ Biriil: Du gidder vel ikke velge ett tilfeldig ett(bortsett fra det som begynner på 5, mht at det ikke er meg ) og legge på teh gallery? Takker Lenke til kommentar
Term Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Her er igjen et til av meg litt i gang på nyttårsaften....å hvorfor legger jeg det ut nå...hmmm Me drinking Endret 7. januar 2004 av Term Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hva er vitsen med denne tråden? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Hva er vitsen med denne tråden? Å vise folk! Endret 1. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Legger du meg til b-real? Har fikset 1000innlegg også nå så..... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) http://www.home.no/kingmephisto/image/Mei.JPG "All your base are belong to us!" :lol: Haha, konge! Jeg har et bilde av meg jeg også, men det er på 2,6 meg i JPG (supahmegahhighqual.). Lite akuelt å poste det her.. Aktuelt med èn eller to l'er? Endret 5. januar 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 http://www.home.no/kingmephisto/image/Mei.JPG "All your base are belong to us!" :lol: Haha, konge! Jeg har et bilde av meg jeg også, men det er på 2,6 meg i JPG (supahmegahhighqual.). Lite akuelt å poste det her.. Aktuelt med èn eller to l'er? Legg ut som link da. Bte aktuelt er med en L som sagt. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jammen nå har dere jo fått nye bilder av meg uansett! =) Lenke til kommentar
Term Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Kunne vært greit å oppdatere meg into forumgalleriet ... hint hint... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Så snart jeg får opp fastnett igjenn så skal jeg ta å oppdatere forumgalleriet. Ich promise. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Det er bra.. fikser noen bilder av meg.. Bilde 1 Bilde 2 Bilde 1 egner seg vel best til galleriet tenker jeg.. Endret 8. januar 2004 av Ullsokk Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Kan jeg få være med?!?!? Det hadde vært så skoj da! Ja, jeg har sola rett i øynene. Ja, jeg er sliten. JA, det er en bikini-overdel jeg har på meg. Syns det bildet var så flott. Det må vel nesten få lov til å være med! Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Så snart jeg får opp fastnett igjenn så skal jeg ta å oppdatere forumgalleriet.Ich promise. Høres bra ut. Skal bli gøy å være med i nerde galleriet nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå