Gjest mafister Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Øy! Tenk om jeg hadde tenkt meg en status som Mr. X her da! ****** heller, Thea. :/ Måtte jo buste deg LITT når jeg hadde sjansen da Dessuten, du kan jo bare legge deg ned og spille død. Et brukbart alternativ? De måtte jo få vite hvem du var før eller siden da, snuppa. Bedre på denne måten enn at de ser det stygge klassebildet... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg synes faktisk asiater og afrikanere kan ha en liten tendens til å se litt likere ut, enn slike "ariske" folk, for å kalle dem noe litt tabu. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hvem må jeg tilfredsstille seksuellt for å få se det klassebildet? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hvem må jeg tilfredsstille seksuellt for å få se det klassebildet? Hehe, si det..*vifte med klassebildet* Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hvem må jeg tilfredsstille seksuellt for å få se det klassebildet? Martin. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hvem må jeg tilfredsstille seksuellt for å få se det klassebildet? Ikke det at jeg har klassebilde, men har ikke no imot å bli tilfredstillt : Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Ok, skal dere prate Søppel så bruk SO2 please. Er ikke ment som en Off-Topic thread dette. Oppdater nå i dag at jeg må bytte adresse på ALLE brukerene pga forumoppdateringen. Enda en koselig jobb ja Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Vil oppdatere bildet mitt; jepp. dette er noen uker gammelt. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hva med å fixe bildet mitt? D: det ligger fortsatt på http://home.online.no/~bru-ols/Pics/pic%206.jpg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 vel, er ikke så fotogen av meg, så legger ut to bilder av meg litt utenom det vanlige til forumgalleriet. Ser iallefall bedre ut der Meg bilde1, grønn. Meg bilde2, vamp. pick 'n choose Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Endret 11. november 2003 av sparks Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Oppdatert: 26/08-2003Av b-real eg føle da e ei stond sio da blei oppdatert der..... Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 kan nå slenge inn ett bilde av meg også: Lenke til kommentar
LoS Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Kan sikkert legge til meg og Bra eller? Edit: ja jeg bytta bilde Endret 17. desember 2003 av LoS Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Noen som kan laste opp ett bilde av meg? har konto på home.no men det funker ikke å laste opp der Lenke til kommentar
LoS Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Noen som kan laste opp ett bilde av meg? har konto på home.no men det funker ikke å laste opp der pass it over Edit: lurer og på når dette galleriet skal oppdateres Endret 17. desember 2003 av LoS Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Slike tråder er alltid morsomme... får deg til å skjønne at i slike forums er det ALT FOR LITE jenter... Uansett, her er meg forrige påske (meg til høyre): Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Galleriet er oppdatert. Har tatt si tid ja desverre og ja, jeg er et lat menneske så dere får bære med meg. Har kuttet ut den sorteringen etter poster. Sorterer heller etter alfabetet, så slipper man fokuseringen på antall poster så mange er så opptatt av desverre :\ Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Etter alfabetet? da kommer jeg helt i bånn da men men, her et bilde: http://mscon.net/amiga/jaura.jpg litt røde øyer må en nerd ha. Endret 19. desember 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Åsmund: Du ligner på en kompis av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå