Gå til innhold

Forumgalleriet på hardware.no

b-real

Anbefalte innlegg

NvoetfiV: Du prøvde sikkert å se sexy ut. Sånn Richard gere look.  :lol:

Wabby? WTF  :wow: wanker du til nvoetfiv sitt bilde?

Hehe, stfu bitch :p Jeg fikk en kommentar på irc at det ligna på b-real på ett av bildene hans.. Tror til og med at jeg har sett det.. Samme utrykket.. MEN! Dette her er 4 år gammelt, og jeg husker ikke engang og ha tatt det, mens b-real sitt var helt nytt.. :mrgreen:

(Og forresten, ingen kan stå imot det naturlige instinktet, når personen man ser er sååå sexy! (selv om wabby er 110% hetero så går det ikke) Skal vedde for at ALLE som har sett bildet wanker til det..Tør bare inrømme det! hah!) :mrgreen:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
Her kan du laste opp bilder: http://www.mischost.com/

Det funker ikke.

Når jeg laster opp bildet, står det bare invalid extension :grin:

Jeg registrerte meg nettopp, og det funker finfint for meg :shrug:

Jeg er sikkert bare jævlig dum.

Brukte photos.yahoo.com, og det funket..merkelig nok :roll:

Lenke til kommentar

uffa... ser ut som en liten bæsjunge på galleri bildet... må få oppdatert... (ble tatt for snart et år sida)

tar et nytt bilde av meg selv i morra, da har jeg fiksa håret ihvertfall, så skal jeg ta på meg litt thight klær, så jeg ser hottere ut en candyfloss! ;)

Lenke til kommentar
Gjest mafister
uffa... ser ut som en liten bæsjunge på galleri bildet... må få oppdatert... (ble tatt for snart et år sida)

tar et nytt bilde av meg selv i morra, da har jeg fiksa håret ihvertfall, så skal jeg ta på meg litt thight klær, så jeg ser hottere ut en candyfloss! ;)

Det skulle ikke bli en så altfor stor oppgave :lol:

Show me your best shot! :woot:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
We'll see...

The battle has begun! The long waited battle of the forum most sexy person! Fight with honour, fight with power, just don't bite...

Jeg skal få tatt noen fotomodell bilder i morra! så vi får sett mine sexy sider! Som adawen sier: RAWR!

Tja, tja, nå har ikke jeg noe digitalkamera, men når jeg får, kan vi godt ha en competition. Kos deg med modellbilder, hvis du lover å dele dem! :mrgreen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...