SnowDOG_ Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Kor er psycho bildet ditt asskirk? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Kor er psycho bildet ditt asskirk? Det har jeg gjemt *grin* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 SnowDOG_: jeg stemmer for webcam og kinkye bilder! Da får vi håpe at SnowDog har litt mer i hodet enn det jeg hadde da.. Og vite hva man skal ta bilder av og hva man absolutt _IKKE_ skal ta bilder av. Huh? Fortell! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 (endret) Meg: BLÆH! *grin* Endret 10. mars 2004 av razh0r Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Bare pingler som ikke tørs å poste bilde! *grin* Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 SnowDOG_: jeg stemmer for webcam og kinkye bilder! Da får vi håpe at SnowDog har litt mer i hodet enn det jeg hadde da.. Og vite hva man skal ta bilder av og hva man absolutt _IKKE_ skal ta bilder av. Huh? Fortell! hahaha.. har ikke de fleste i søppel fått med deg cfd sine bilder da? de var veldig festlige.. kanskje ikke noe for en hver smak.. men festlige var de da.. og LITT anderledels.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Du må tenke på hva Hw.no ikke fikk med seg da.. Men vi må ikke la ryktet fortsette. VIl ikke at de andre i de andre kategoriene også skal miste respekten for meg Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 MEG!! legg meg inn!! edit: eneste bildet jeg har som går ann å bruke, resten er festbilder, opdaterer snart Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det er jo uncle joey som er musikkeren? Han andre er jo klovn/komiker. Uncle joey har de 2 tvilling guttene. Konen er tv reporter. Joey er komiker/klovn. Jesse er musikeren Les :-) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det er jo uncle joey som er musikkeren? Han andre er jo klovn/komiker. Uncle joey har de 2 tvilling guttene. Konen er tv reporter. Joey er komiker/klovn. Jesse er musikeren Les :-) Takk for at du satt SnowDOG på plass Han fortjener det Lenge siden jeg har sett deg pga at jeg ikke har TVnorge på rommet og sjelden går ut i stua. Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 psilocybe: er det ikkje litt tungvint å ta barten? eller tar du den kanskje ut. ein ting til, var det ikkje smertefullt å få den ringen (den som er inni sjølve flippen) inn i øret, blir holet gradvis utvida, eller? Vart litt nyskjerrig når eg såg biletet. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 hehe.... Beelsebub. Du lurer bare på noe vi andre har tenkt (og noen har spurt om) i mange år.. Kan ikke huske og ha lest et svar da ,men jeg kan da ikke gå rundt og huske alt. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det er jo uncle joey som er musikkeren? Han andre er jo klovn/komiker. Uncle joey har de 2 tvilling guttene. Konen er tv reporter. Joey er komiker/klovn. Jesse er musikeren Les :-) Takk for at du satt SnowDOG på plass Han fortjener det Lenge siden jeg har sett deg pga at jeg ikke har TVnorge på rommet og sjelden går ut i stua. Bare hyggelig Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 psilocybe: er det ikkje litt tungvint å ta barten? eller tar du den kanskje ut. ein ting til, var det ikkje smertefullt å få den ringen (den som er inni sjølve flippen) inn i øret, blir holet gradvis utvida, eller? Vart litt nyskjerrig når eg såg biletet. Har ikke noe særlig problem med å få barbert meg skikkelig, nei. Øre-saken er utvidet gradvis, rundt en halv millimeter om gangen. Etterhvert som huden slapper av rundt det nye smykket, putter man i en halv millimeter til.. Er man utålmodig, kan man ta det med skalpell.. noe som er skikkelig artig. En fyr jeg jobbet med tidligere hadde et lite pinglete hull som vi skar opp til 12mm.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 ok får vel kjøpe et webcam som fucker temmelig bra da å knipse litt. Eller et digital kamera. Irriterer meg at jeg ikke er med Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hmm.. Jeg har bare skikkelig, skikkelig gamle bilder(bilde).. Rett over 4 år gammelt! Vel, kan vel ihvertfall ikke skade? Hm? (Og, nei, jeg husker ikke hvorfor jeg har så merkelig utrykk) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hmm.. Jeg har bare skikkelig, skikkelig gamle bilder(bilde).. Rett over 4 år gammelt! Vel, kan vel ihvertfall ikke skade? Hm? (Og, nei, jeg husker ikke hvorfor jeg har så merkelig utrykk)] *wanke wanke* .... Gleder meg til imorgen, da blir det arendal ... *grin* Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Mulig jeg ser litt trøtt ut, men det var det beste jeg fikk til.. :nice: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 nvoetfiv: t3h cuuuwwt! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 NvoetfiV: Du prøvde sikkert å se sexy ut. Sånn Richard gere look. Wabby? WTF wanker du til nvoetfiv sitt bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå