Gå til innhold

Forumgalleriet på hardware.no

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SnowDOG_: jeg stemmer for webcam og kinkye bilder!  :woot:

Da får vi håpe at SnowDog har litt mer i hodet enn det jeg hadde da.. Og vite hva man skal ta bilder av og hva man absolutt _IKKE_ skal ta bilder av.

Huh? Fortell!

hahaha.. har ikke de fleste i søppel fått med deg cfd sine bilder da?

de var veldig festlige.. kanskje ikke noe for en hver smak.. men festlige var de da..

og LITT anderledels..

Lenke til kommentar
Det er jo uncle joey som er musikkeren? Han andre er jo klovn/komiker.

Uncle joey har de 2 tvilling guttene. Konen er tv reporter.

Joey er komiker/klovn.

Jesse er musikeren

Les

:-)

Takk for at du satt SnowDOG på plass ;) Han fortjener det ;) Lenge siden jeg har sett deg pga at jeg ikke har TVnorge på rommet og sjelden går ut i stua.

Lenke til kommentar
Det er jo uncle joey som er musikkeren? Han andre er jo klovn/komiker.

Uncle joey har de 2 tvilling guttene. Konen er tv reporter.

Joey er komiker/klovn.

Jesse er musikeren

Les

:-)

Takk for at du satt SnowDOG på plass ;) Han fortjener det ;) Lenge siden jeg har sett deg pga at jeg ikke har TVnorge på rommet og sjelden går ut i stua.

Bare hyggelig :D

Lenke til kommentar
psilocybe: er det ikkje litt tungvint å ta barten? eller tar du den kanskje ut. ein ting til, var det ikkje smertefullt å få den ringen (den som er inni sjølve flippen) inn i øret, blir holet gradvis utvida, eller? Vart litt nyskjerrig når eg såg biletet.

Har ikke noe særlig problem med å få barbert meg skikkelig, nei.

Øre-saken er utvidet gradvis, rundt en halv millimeter om gangen. Etterhvert som huden slapper av rundt det nye smykket, putter man i en halv millimeter til..

Er man utålmodig, kan man ta det med skalpell.. noe som er skikkelig artig. En fyr jeg jobbet med tidligere hadde et lite pinglete hull som vi skar opp til 12mm.. :)

Lenke til kommentar
Hmm.. Jeg har bare skikkelig, skikkelig gamle bilder(bilde).. Rett over 4 år gammelt! Vel, kan vel ihvertfall ikke skade? Hm? (Og, nei, jeg husker ikke hvorfor jeg har så merkelig utrykk)

]

*wanke wanke* ....

Gleder meg til imorgen, da blir det arendal ... *grin*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...