Lisbeth Grendal Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Lille tøffen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Skarpt og fint bilde. Den ser våt og mellomfornöyd ut - kan det väre väret den er utilfreds med? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Skarpt og flott bilde av 'tøffingen' Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Skarpt og fint bilde. Den ser våt og mellomfornöyd ut - kan det väre väret den er utilfreds med? Tusen takk Rolf Magne, for hyggelig kommentar. Dette bildet ble tatt rett etter at han ble forsøkt "vippet av pinnen" av en slektning. Her er den er nok en smule fornærmet på grunn av det tenker jeg. Den situasjonen finnes for øvrig på et av mine tidligere bilder God helg, mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Skarpt og flott bilde av 'tøffingen' Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. God helg til deg Vennlig hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Fin pippi LG God søndag !!!! Hilsen LO Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Ikke mye å sette fingeren på her, mulig motivet skulle vært flyttet litt til venstre. Flott var det uansett. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Fin pippi LG God søndag !!!! Hilsen LO Hei LO, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding God søndag til deg også. Hilsen LG Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Ikke mye å sette fingeren på her, mulig motivet skulle vært flyttet litt til venstre. Flott var det uansett. Mvh Melvin Tusen takk Melvin, for hyggelig tilbakemelding. Selvfølgelig har du rett i at motivet skulle vært flyttet litt til venstre. Jeg går i fella gang på gang, men jeg skal prøve så godt jeg kan å skjerpe meg Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg