Ola-Conny Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Hei! Kjøpte just Far Cry 4 likedan en kompis! Da vi skulle spille greide jeg ikke å invitere han til spillet, noen som har opplevd det samme? Tror jeg leste at det ikke gikk an, men det hørtes fryktelig rart ut at man skal spille med vilt fremmede! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Spill ferdig tutorial. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Trykk "m". Da ser du skills, crafting, coop. Host coop derfra. For å spille coop må du møte Hurk først. Lenke til kommentar
Ola-Conny Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Jeg er ferdig med tutorialen! jeg er halvveis i spillet så det er ikke problemet! Jeg trodde at man skulle trykke Shift+F2 og åpne uplay i spillet og invitere derfra! Selv har jeg ikke set noe co-op invite på menyen! Lenke til kommentar
Ola-Conny Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Greier ikke å sende invite på menyen! (Når jeg trykker "m") Lenke til kommentar
Ola-Conny Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Ps. Hvilken mission låser opp co-op? Skal spille med en venn! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Det skal komme en pop up når coop er unlocked. Er ett mission eller to etter du ankommer Banapur tror jeg. Lenke til kommentar
Ola-Conny Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg har vist ikke lest det, hvor i menyen kan jeg invitere Lenke til kommentar
Ola-Conny Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Har trykket "V" og leste at det skulle stå invite friends! Her står det bare invite boter Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 du nå først trykke M og så velge coop. deretter velger du invite friend, etter det så kan du trykke shift+f2 og invite fra vennelista. noe tungvindt, men det er nå tross alt ubisoft vi snakker om her. Lenke til kommentar
Ola-Conny Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 Fant det ut! Viste seg at jeg ikke hadde åpnet spillet i online. Takk til alle som sløste tida si selv om det er meninga med forum! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 That's what we're here for 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå