mr.wolf Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Har slanket meg ganske hardt i snart 7 uker. Har gått ned 17 kg. 6 dager i uken spiser jeg lite og ofte. Ca 1500 kcal pr dag i form av mye fiberrik mat. Lørdager spiser jeg hva jeg vil når jeg vil for å holde motivasjonen oppe i uka. Dette gikk helt fint i 4-5 uker. Men for to uker siden opplevde jeg at jeg ble ekstremt oppblåst i magesekken og hadde veldig vondt i flere timer på kvelden. Det ble enda verre helgen etter og i dag ble det så ille at jeg måtte stikke fingeren i halsen for å få opp maten igjen. Har ingenting med spise forstyrrelser å gjøre bare så det er sagt. Føles ut som magen ikke klarer å fordøye maten når det kommer litt større mengder. Kjennes ut som den bare blir liggende i magesekken og svelle og produsere gass. Ikke noe problemer med tarmsystemet kjennes det ut som. Smerten og oppblåstheten ligger i øvre del av magen. Hva kan dette være? Har ikke problemer de dagene jeg spiser lite. Har ikke hatt problemer med fordøyelsen før heller. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Det høres ut som om kroppen er blitt vant til å få lite mat og nå ikke takler å få så mye på en gang. Du må nok endre litt på opplegget ditt. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Havnet til slutt på sykehus og har funnet ut at det er gallestein. Noen som har erfaring med det? Får ikke noe operasjon før etter nyttår, så jula er ødelagt når det gjelder god mat. Da tenker jeg kanskje å kose meg litt ekstra med øl og diverse godt drikke i stedet. Men kan det også utløse anfall? Alkohol altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå