Albert Andersson Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Blåmeis på blad ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Fin liten blåmeis - som får meg til å tenke på att det er snart ikke er lenger fram til våren som kommer enn det er tilbake til sommeren som var.... Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Fin liten blåmeis - som får meg til å tenke på att det er snart ikke er lenger fram til våren som kommer enn det er tilbake til sommeren som var.... Hei, Rolf Mane. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Det å ha perspektiv på tilværelsen, kan være til god hjelp, som følgende uttalelse fra en noe demotivert arbeidstaker illustrerer: "Denne uka har jamen gått fort, - i overimorgen er det allerede onsdag !" Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Fin liten blåmeis - som får meg til å tenke på att det er snart ikke er lenger fram til våren som kommer enn det er tilbake til sommeren som var.... Hei, Rolf Mane. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Det å ha perspektiv på tilværelsen, kan være til god hjelp, som følgende uttalelse fra en noe demotivert arbeidstaker illustrerer: "Denne uka har jamen gått fort, - i overimorgen er det allerede onsdag !" Vennlig hilsen Albert. Hei igjen, Rolf Magne. Beklager stavefeilen i navnet ditt Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (PST: Kjenner du ikke til "Rediger"-funksjonen? ) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 (PST: Kjenner du ikke til "Rediger"-funksjonen? ) Hei igjen, Rolf Magne. Jeg er bare kjent med funksjonen "Endre" for å forandre / rette følgetekst til bilder, og vil sette stor pris på en kort veiledning vedr. "Rediger"-funksjonen Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Herlige friske grønntoner i dette bildet som fremhever blåfargen så fint. Likte det! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Herlige friske grønntoner i dette bildet som fremhever blåfargen så fint. Likte det! Hilsen Tove Hei, TCL Photography. Hjertelig takk for hyggelig kommentar, Tove ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (PST: Kjenner du ikke til "Rediger"-funksjonen? ) Hei igjen, Rolf Magne. Jeg er bare kjent med funksjonen "Endre" for å forandre / rette følgetekst til bilder, og vil sette stor pris på en kort veiledning vedr. "Rediger"-funksjonen Vennlig hilsen Albert. Hei Albert Överst, under kommentarfeltet er det en lenke Gå til forumtråden. Klikk på den så kommer du til alle postene, men i forumet. Neders på hver post finner du Multisitat og Svar, men för dette finner du (svakt) Rapporter og på dine egne postinger finner du Rediger. Der kan du endre hva du har skrevet - og det er fort gjort å skrive feil (Håper Moderator ser gjennom fingrene med denne digresjonen...) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 (PST: Kjenner du ikke til "Rediger"-funksjonen? )Hei igjen, Rolf Magne. Jeg er bare kjent med funksjonen "Endre" for å forandre / rette følgetekst til bilder, og vil sette stor pris på en kort veiledning vedr. "Rediger"-funksjonen Vennlig hilsen Albert. Hei Albert Överst, under kommentarfeltet er det en lenke Gå til forumtråden. Klikk på den så kommer du til alle postene, men i forumet. Neders på hver post finner du Multisitat og Svar, men för dette finner du (svakt) Rapporter og på dine egne postinger finner du Rediger. Der kan du endre hva du har skrevet - og det er fort gjort å skrive feil (Håper Moderator ser gjennom fingrene med denne digresjonen...) Hei igjen, Rolf Magne. Hjertelig takk for at du tok deg tid (på en lørdagskveld !) til å sette opp en grundig og oversiktlig veiledning om å redigere / rette egen tekst ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Hei Albert ! Fargerikt bilde av vakker fugl , skarpt og velkomponert.Jeg synes forresten at den ligner litt på Solan Gundersen. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Hei Albert ! Fargerikt bilde av vakker fugl , skarpt og velkomponert.Jeg synes forresten at den ligner litt på Solan Gundersen. Vennlig hilsen Alec Hei, Alec. Tusen takk for hyggelig kommentar og god observasjon, - blåmeisen ligner faktisk på Solan Gundersen ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Flott bilde av denne sjarmøren Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Flott bilde av denne sjarmøren Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig kommentar, - ja blåmeis har virkelig sjarm ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Ser ganske skeptisk ut, denne her (Vi østfoldinger er etterhvert nødt til å plukke i arkivet, manglende lys eller vær har gjort november til en heller miserabel måned). Vårlig og fint, kan nesten høre den plystre ... -bjarte. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Ser ganske skeptisk ut, denne her (Vi østfoldinger er etterhvert nødt til å plukke i arkivet, manglende lys eller vær har gjort november til en heller miserabel måned). Vårlig og fint, kan nesten høre den plystre ... -bjarte. Hei, Bjarte. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Blåmeisen ser faktisk litt skeptisk ut, - det er nok på grunn av en innpåsliten hobbyfotograf ... . Ja, november her i Østfold har vært en orgie i regn, og sola har stort sett bare dukket opp i korte øyeblikk. Det er antagelig flere enn meg som nå lengter etter en tidlig vår med solvarme og godt dagslys ! I mellomtiden blir det vel å ta et og annet "dypdykk" i bildearkivet. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Hei Albert. Fin, koselig, blåmeis / Blue Tit Hilsen Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Hei Albert. Fin, koselig, blåmeis / Blue Tit Hilsen Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Flott med sommerlig grønt i denne mørketiden. Flott bilde. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Flott med sommerlig grønt i denne mørketiden. Flott bilde. Mvh Melvin Hei, MotoG. Tusen takk for hyggelig kommentar, Melvin ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg