Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei jeg er 19 år gammel mann og jeg har en rar situasjon.

Jeg er veldig lav, 163 cm høy er jeg. Det er en jente jeg liker som er litt høyere en meg, men jeg tør ikke å snakke med henne engang.

Har jeg engang sjanse på noen som er høyere en meg? Føler at livet mit er helt ødelagt pga høyden min. Noen ganger skjønner jeg ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt. Jeg kan ikke se problemet mitt løsebar.

Jeg er jo her så jeg har jo sikkert litt håp igjen. Ville ha vært fint om dere var ærlige mot meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jeg engang sjanse på noen som er høyere en meg?

Ja. Noen bryr seg om høyde, andre ikke. Uansett tror jeg personlighet trumfer alt annet for de fleste. Og det er de jentene som du har lyst til å være sammen med. Go for it, se hva som skjer.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

selvtillit, selvtillit, selvtillit.

Er du en person andre mennesker liker å tilbringe tid sammen med? hvis ja, så bruk det for å holde deg selvsikker. Du er fet, du får folk til å le, du tilfører dybde i en gruppe, hvorfor skal du føle deg mindre bare fordi du er lav?

Jeg har to kompiser som er lave og begge har hatt masse kjærester, PENE kjærester.

Selvfølgelig, er man høy så har man instant fordel fra første kontakt, men det er dybden i personen som får noe til å vare forbi "hei"-fasen så så lenge du er selvsikker så kommer du dit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...