Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

lyn i hodet (brain zaps) uten å ha brukt ssri?

Monica Jansen

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ofte i barndommen og tenårene uten åmha gått på ssri medisin ofte lynnedslag i hodet på en måte som om jeg skulle ha sluttet på ssri medisin. Hva er dette? Det er som om det starter i en del av hjernen, og sterkere å sterkere lyd å følelse brer seg utover med 3-4 lyn etterhverrandre. Og ofte etter fysisk aktivitet. Noe som skjer i hjernen, disscharges forexempel? Jeg prøver ikke sette diagnoser på meg selv, jeg bare forstår ikke hvordan dette kan ha seg, at jeg alltid har hatt disse lynene, spessielt da jeg fikk feber.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Exploding head syndrome? Jeg har selv dette, men er ikke spesielt plaget av det, og det skjer bare rett før jeg sovner.

http://en.wikipedia.org/wiki/Exploding_head_syndrome

Jeg har hatt sån exploding head syndrome symptomer avogtil også, men de er helt anderledels og kommer bare når jeg skal sove. Disse lynene kommer når jeg beveger meg å trigges spessielt når det veksler mellom varmt å kalt.

Men de kommer når jeg sitter helt iro også avogtil.

Endret av monjanse7
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke vært for skråsikker på årsakene. Det kan komme helt uanmeldt, og årsakene kan være tilfeldige.

Om du plages veldig så bør du besøke en lege. Om du bare vil ha informasjon så vil jeg referere til Wikipedia eller andre kilder om EHS. For alt det jeg vet så kan det være noe annet, slik som epilepsi. Det er derfor jeg vil gå til en lege.

Lenke til kommentar

Ikke gi henne ideer, hun sitter tydeligvis og leter etter syndromer dagen lang for å ha noe å identifisere seg med. På tide med den legetimen, du.

Herregud, jeg leter da aldri etter lidelser eller sykdommer. Jeg har plager jeg ønsker å vite hva er! Og legetime får jeg ikke før permisjonen til fastlegen er ferdig. Pliiis ikke vær så stygg med meg, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...