KristiaanL Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Hei. Jeg lasta ned en film istad, og da jeg skulle legge den inn på minnepennen sto det at minnet var fullt, noe den ikke var. Så jeg lurer på om det kan ha vært virus på noen av de andre filmene jeg hadde på minnenpennen fra før? Noen som vet hvordan man fjerner virus fra en minnepenn? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Var filmen større enn 4GB? Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Minnet fullt eller at du ikke har nok plass til å legge inn hele filmen? Om du skal scanne minnepennen din, har du et alternativ i anti-virus programmet ditt (Avhengig av program). Kjører Norton på denne maskinen, og der har jeg et alternativ som heter "Egendefinert søk", og kan deretter velge "Søk på stasjon" Endret 29. november 2014 av Youcef Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Tar en gjetning på at filmen er over 4GB og minnepennen er formatert med FAT32. Ekstremt vanlig problem. Endret 29. november 2014 av sedsberg Lenke til kommentar
KristiaanL Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Var filmen større enn 4GB? Nei, det var den ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå