warioman Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Har en iPhone 5s som jeg skal bytte ut. Ønsker å prøve noe annet enn iPhone, da jeg har hatt det hele tiden. Hvilken tlf bør jeg da velge? Prisen bør ikke være noe mer enn 5K, men forslag tas imot. Jeg har hørt om Samsung Galaxy osv, men vet ikke hvilken android telefon jeg skal gå for. Jeg surfer mye på nett, så hastighet og superklart bilde(full hd) er veldig viktig. Telefonen jeg velger må ikke være dårligere enn 5s. Takker for svar Endret 29. november 2014 av NinjaChrister Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Sjekk ut Sony Xperia Z3. 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Galaxy note 4 og Xperia Z3 er uten å overdrive de beste valgene akkurat nå. Fram til noe bedre kommer hvertfall. Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Har en iPhone 5s som jeg skal bytte ut. Ønsker å prøve noe annet enn iPhone, da jeg har hatt det hele tiden. Hvilken tlf bør jeg da velge? Prisen bør ikke være noe mer enn 5K, men forslag tas imot. Jeg har hørt om Samsung Galaxy osv, men vet ikke hvilken android telefon jeg skal gå for. Jeg surfer mye på nett, så hastighet og superklart bilde(full hd) er veldig viktig. Telefonen jeg velger må ikke være dårligere enn 5s. Takker for svar Helt enig i at disse mobilene du har fått forslag på over her, er noe av det bedre som finnes på markedet i dag. Har du noen formening om hvor stor (fysisk) mobiltelefon du er ute etter å kjøpe deg? For disse to er merkbart større enn den du har, for mange er det en flott egenskap, mens for andre så blir det upraktisk i forhold til å ha den med seg..... Da kan jo Sony Xperia Z3 Compact være en mulighet, om du ikke ønsker en fysisk stor mobil. Ellers så er det gjerne en fordel å nevne litt om hvilket budsjett du har...... EDIT: beklager, jeg overså at du hadde skrevet budsjettet ditt på 5K her. Endret 29. november 2014 av fotonisse Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Som har sier; rundt 5.000,-. Honor 6 som sikkert er rett rundt hjørnet, og Ascend Mate 7, Z3, Z3 Compact samt OnePlus One er gode mobiler du får presset inn i den prisklassen. Har du lyst å legge på litt får du Note 4 til overkant av 6.000,-, som har den beste skjermen per dags dato uten sidestykke, osv. Endret 29. november 2014 av Slai Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 iPhone 6 er bra, men å si "best" som en generell påstand blir bare useriøst. Jeg har kun Apple-dingser, og for meg vil det også kunne sies å være "best", selv om min 5s lever fortsatt fint en god stund til. Men for andre vil andre dingser funke bedre...:-) Lenke til kommentar
warioman Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Galaxy S5 er ikke på høyde med xperia z3 og note 4? 5tommer skjerm skal gå fint det, men må jo ikke bli en ipad mini jeg skal ha i lomma ^^, Hva gjør de mobilene som er nevnt over så mye bedre enn S5, eller htc sine? Endret 29. november 2014 av NinjaChrister Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefon/LGD85516GBGO/lg-g3-smarttelefon-16-gb-gull Endret 29. november 2014 av MobilNerd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Nokia Lumia 930. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Du kan prøve LG G3. Den er hakket billigere enn konkurrentene men jeg er imponert. At den ikke har knapper på sidene er veldig praktisk for meg. Eliminerer trykking på knapper ved en feiltagelse. Husk at versjonen med 32gb internminne har mere ram også. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Mange gode forslag her, det er viktig for meg at telefonen har veldig skarpt og fint bilde(da jeg savner dette litt på iPhone 5s). Hvordan er dette på disse mobilene? Hastigheten på surfing og OS bruk er også veldig viktig. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Når man bare ser på fargene så tror jeg Samsung er et lite hakk foran konkurrentene i mine øyne. Har du en forretning i nærheten der du kan se på mobilene?. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Ninja: note 4 har den beste skjermen ut av de. Jeg ville rett og slett sett på mobilene som nevnt over. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Jeg skal ta meg en tur innom Elkjøp i morgen å se Har en knapp på z3 da denne skal være vanntett, kunne filme i 4K osv. Kan man altså dusje med denne telefonen? ^^, Note 4 er i utgangspunktet for dyr, men blir ikke den litt som ett nettbrett enn en mobil? Får vel neppe plass i lomma. Z3 compakt blir litt uaktuell, da den har 720p oppløsning(ønsker å prøve full hd eller mer). Størrelsen på den er nok mer kurant. Noen av dere som har z3 og kan dele litt hva dere synes? Hva er fordelen med den triliominus skjermen? Er det dumt av meg å kjøpe den nå(er det noen nye modeller på vei inn som er lurere å vente på?) Må man ha antivirus på android? Så aldri det som behov på iPhone Endret 30. november 2014 av NinjaChrister Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Forskjellen fra z3 til note 4 er ikke enorm. Sjekk ut når du er der. Nei, du trenger ikke antivirus så lenge du ikke laster ned apps fra lugubre steder. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Tilleggspm. Får man såpass mye mer i en note 4, at det er dumt å kjøpe en z3? Ser jo at note 4 skal være bedre i det meste. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Jeg ville prøvd begge telefonene før jeg tok en avgjørelse, selv kom jeg fra iphone itl Sony Z2, og har aldri sett meg tilbake. kona gikk, på sin side, for en Galaxy S4, og denne syntes jeg var helt håpløs. (Samsungs TouchWiz var helt hårreisende i forhold til Sony sitt "skall") (Pluss at batteriet også er uendelig mye bedre når man sammenligner disse to modellene.) Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Vil anbefale LG G3 som nevnt lenger oppe. Har denne selv og er kjempefornøyd Er uten tvil den morbilen man får mest for pengene forhttp://www.prisjakt.no/product.php?p=2661801 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Ja, s4 er en helt annen historie enn note 4. Men til spørsmålet blir det langt fra feil å gå for en z3. Jeg foretrekker alt jeg får med note4 som ingen annen tlf har, men det er meg. Folk har forskjellige behov. Men jeg personlig hadde ingen tiltro til at jeg ble å bruke s-pen og multitasking mye før jeg faktisk fikk en note og begynte ta det i bruk. Nå savner jeg det stort på andre mobiler. Brattus: utenom Huawei Mate 7, honor 6 og OPO mener du vel? Vil si det er litt tvil. Endret 30. november 2014 av Slai Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Har prøvd Mate 7, og virker ut som en veldig grei mobil den Har ikke prøvd de andre, så kan ikke uttale meg alt for mye om dem Tror likevel jeg holder en knapp på G3en - spesielt siden den falt så mye i pris som den gjor nå til Black Friday / denne helgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå