Spirre Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 komplett har også gratis frakt nå, så du sparer noen kr der. jeg har selv 2 av de 970 g1 gaming korta, og er kjempehappy. eneste "kjipe" er at cpuen min er ikke god nok til å utnytte begge korta fullt ut. men den får holde en stund til. Lenke til kommentar
KBundy Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg vil forsvare Netonnet litt. Jeg har handla endel hos dem og har måttet returnere bl.a. et hovedkort. Det gikk fort og smertefritt å få byttet. Jeg har ennå ikke hatt noen problemer med dem. Faktisk så vil jeg anbefale Netonnet like mye som noen andre nettbutikker. Lenke til kommentar
Espen n.K Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Hei igjen! ble et slikt kort på meg: https://www.komplett.no/gigabyte-geforce-g1-gaming-gtx-970-4gb/825299 Har akkurat fått installert det men ikke prøvd det skikkelig ennå. Men det ble en annen rigg så nå står det i en pc med følgende specs: Case: Corsair 800D Hovedkort: ASUS Maximus VII Hero CPU: Intel Core i7-4790K (Corsair H100i kjøler, Push/pull) PSU: Corsair AX1200i Minne: 16 GB 1600Mhz Corsair dominator brikker SDD: Samsung 840 EVO 250GB HDD: 3TB NAS Western Digital + 1TB Green Western Digital og nå da med et Gigabyte G1 Gaming GTX 970 kort! er kjempe happy Endret 5. desember 2014 av Theoverturn Lenke til kommentar
War Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Last ned evga presision. Sett power og temptarget til maks og slide core til 1500 og kjør. Burde fungere utmerket og være kvassere en 980. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå