Netflis Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Etter at siste oppdateringen til Smart TV'en enda ikke har fikset problemet med at det vises skarp hvit lys i scener på skjermen, så trenger jeg deres hjelp her inne på formuet. Skjermen er tilpasset for spill og film, som Remi har kommenter på Komplett: https://www.komplett.no/philips-50-led-smart-tv50pfl5008t/776577#!tab:reviewsFungerer utmerket til spilling og film. + Bildekvalitet (etter mye instilling såklart.) + Ambilight. + 3D. + smart tv. + overraskende bra WiFi signalstyrke. - Sortnivået kunne vært litt bedre. - Fortsatt litt små treg på smart-tv. - Lider litt av Dirty Screen Effect. Jeg ringte GET først for å spørre om de kunne sende en signalforsterker, for å bedre kvaliteten på TVen, men fikk som svar tilbake da, at de ikke hadde en signalforsterker som fikset dette og sa at det er innstillingene på TVen, sånn at jeg måtte kontakte produsenten ang dette. Så jeg kontaktet Philips support ang problemet. Har du undersøkt at dette skjer på andre kilder? Som f.eks. Smart TV, dvd spiller og liknende?- Har testa Blueray og DVD spilleren, har ikke merket at det har vært skarp lys på filmer som jeg har sett, men etter å ha sett på 2 filmer på skjermen har jeg fått røde øyner, innstillingene står nok på sterkt. (Den skylden var nok min egen, for TVen sto ikke like langt unna som den skulle, er nærsynt så har skaffet briller som kan brukes til å se på film.) Nevnte for Philips supporteren at man ser sterk lys på dyr på Animal Planet, på scener fra Hotel Cæsar og på sportskanaler som sender Håndball og Fotball. - Dersom dette kun er et problem på kanalboksen så syns jeg det er merkelig at GET ber deg kontakte oss.- Jeg: De sa at det var innstillingene på tven. - Det kan være kompatibilitet, og i så tilfelle så kan det hjelpe med en oppdatering. - (På Tven eller på GET boksen? Har ikke funnet mulighet for oppdatering på boksen.) - Men jeg vil alikevel anbefale at du kontakter GET igjen og forteller at dette ikke skjer på andre kilder, men kun på kanalboksen og visse kanaler. Kontaktet ikke GET igjen ang dette, valgte eller å vente på oppdateringer, pga det var nytt med GET box HD PVR.. Nå som ski aktiviteter sendes snart, ønsker jeg å få dette fikset, ellers blir det å se sterk lys på snøen! x) God helg. Edit: http://www.tek.no/artikler/guide-er-tv-en-din-klar-for-vm-i-falun/167697 Endret 11. august 2016 av Couldnt_Find_Good_Name Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå