Virus ^_^ Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 hei, lurer på om noen har et forslag til et bra spill. Begynnt å gå lei spill slik som, cs go, heartstone og fifa. Siste spillet jeg spilte som jeg likte er AC unity.Liker spill slik som Skyrim, Red dead redemption.Ikke far cry. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Hvis du likte Unity vil du sikkert like Black Flag også. Etter min mening et mye bedre spill. Lenke til kommentar
Virus ^_^ Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Hvis du likte Unity vil du sikkert like Black Flag også. Etter min mening et mye bedre spill. Glemte å si at Unity og Brotherhood er de 2 eneste AC spillene jeg likte Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Hva med fallout? Ikke spilt det selv, men kjøpte nettopp new vegas ultimate ed for 35 kr på Steam Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Hvis du likte Unity vil du sikkert like Black Flag også. Etter min mening et mye bedre spill. Glemte å si at Unity og Brotherhood er de 2 eneste AC spillene jeg likte Kan du være litt mer spesifikk med hvilke sjangre du liker? Ganske vanskelig å anbefale spill utenom å vite det. Dog kan jeg anbefale en god del spill: Fallout 3, Bioshock 1, 2 og Infinite. Wolfenstein: The New Order, Batman: Arkam Asylum/City. Kane & Lynch 1, Kane & lynch 2: Dog days. GTA spillene. Battlefield 3, 4 og Bad Company. Dishonored, Metro 2033 Redux (ikke spill originalen på PC dersom du ikke vil oppleve ufattelig dårlig optimalisering). Wasteland 2. Endret 29. november 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå