Ola-Conny Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Hei! På mange av mine spill (ikke alle) blir skjermen helt svart i noen sekunder å så kommer den tilbake! Jeg kan bevege musa når den er mørk så det er skjermen! Spørsmålet er om det skyldes en ledning eller om dataen ikke reagerer så fort med tunge spill! noen som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Tipper dette er mer software relatert enn hardware, men jeg spiller alle spill i window mode så har ikke det problemet ^^ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Det er helt normalt at skjermen blir sort et øyeblikk når en hopper inn og ut av fullskjermsspill. Lenke til kommentar
Ola-Conny Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Finnes det en måte å unngå dette? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Kjør spillet i et vindu. Lenke til kommentar
Ola-Conny Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Da får jeg ikke 144 FPS! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Da må du nesten leve med det. Mulig det hjelper hvis du kjører spillet i nøyaktig samme oppløsning og frekvens som desktoppen. Men nøyaktig hvor lenge blir skjermen sort? Pleier ikke å ta stort mer enn et par-tre sekunder. Litt avhengig av hvor stort/krevende spillet er. Lenke til kommentar
Ola-Conny Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 3 - synes bare det er irriterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå