Cthulhu Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Si hei og hallo til FES Watch.Sonys e-papirklokke er ganske enkelt lekker Lenke til kommentar
Seal Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Den friistet mer enn alle smartklokkene som har blitt vist til nå! Lekker som få, bra batteri-tid og mulighet for å skreddersy designet. Stort sett det jeg vil ha av en klokke. 6 Lenke til kommentar
Ninjaspark Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Litt delte meninger her. På noen bilder ser den ut som ei billig lekeklokke med klistermerke som urskive. På andre bilder ser den nesten litt elegant ut. På bilder av den på arma til folk, ser den unødig stor og klumpete ut - nesten tegneserieaktig. Juryen står på gangen. Lenke til kommentar
-Birger- Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Lekker! Jeg vil ha en, men skjønner ikke crowd funding på japansk... 1 Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Hvis den ikke kan fungere som en klokke i 12mnd uten å lade, skifte batteri, vil ikke jeg ha den.. Er ikke fan av retro-teknologi... Foruten det likte jeg selve designet. .. Endret 29. november 2014 av troutmaster Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Så det er et vanlig armbåndsur? 1 Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Ønsker meg en smartklokke uten puls, gps, gyrometer, supermeterx2000 osv. Bare notifications og klokken. sms, epost, facebook, telefonsamtaler og klokken. Enkelt, men smart. Batteritiden blir jo automatiske bedre av å gjøre det sånn også. Det er alle de super funksjonene som trekker batteri. Lenke til kommentar
frank1 Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Den kinesiske smartklokka Geak watch2 kommer snart på markedet med kombinert lcd og e-paper skjerm. Batteritid skal være opp til 2 uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå