MartinF Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 7.45am kickoff her borte, så gadd ikke stå opp til denne. Stemmer det at Welbeck ble presset ut på venstre? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Byttet posisjon hele tiden. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Aha. Ble poengtert på Twitter så jeg at det tok ikke lang tid før han ble flyttet ut på kanten i Arsenal også. Håper det ikke er langvarig. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Angrepet våres er så tøyelig uansett. Alle (utenom Giroud) kan nesten spille overalt, og de har stor frihet så de bytter plasser ofte, så det har ikke så mye å si hvor spilleren står skrevet opp på papiret. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Aha. Ble poengtert på Twitter så jeg at det tok ikke lang tid før han ble flyttet ut på kanten i Arsenal også. Håper det ikke er langvarig. Han spilte primært i kantområdet i dag ja Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Scorte også i dag, så jeg sørger ikke enda. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Ble ikke sånn voldtsomt imponert i dag. Vi spiller på høyde med lag som er 2 poeng over streken. Det holder ikke. Deilig med seier dog. Hadde vi ikke vunnet i dag hadde topp 3 vært kjørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå