XaVior Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Hva er best av disse 2 og hva er egentlig forskjellen? det sier vel seg selv, men har ikke fått lest noen plass om AS2! Lenke til kommentar
Borf Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 http://www.overklokking.no/annet/pasta_rou...ndup/index.html as3 vann den testen Lenke til kommentar
jason Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 De aller fleste testene jeg har lest har AS3 blitt satt opp imot en annen referanse, hva er da mer naturlig enn å sette det opp mot AS2. Dvs at når du leser en test på AS3, så kan du faktisk kalle det en test på AS2 også Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Arctic Silver III skal vaere bedre enn II'ern. Det sier seg nesten selv ettersom det er en videreutvikling. Og i ok.no testen vant AC3.. Lenke til kommentar
XaVior Skrevet 21. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2002 Det er nesten ikke forskjell på disse to, men AS3 vant med bare 1-2 grad! Det er den vinneren!! takk for hjelpa :smile: Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Jaja, jeg syns 1-2 grad h0res ut som en helt grei forskjell jeg da. Naar man f0rst kj0per kj0lepasta kj0per man vel det beste? Den koster vel ikke mer.. ikke mye i hvert fall. Jeg hadde garantert kj0pt den beste! Alle overklokkere kj0per vel AC3 :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå