Toralw Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Var ute og kjørte i min hyundai accsent 95 mod i går kveld, da plutselig varmeapparatet sluttet og virke, og kjøre lys forsvant. Langlys fungerer kunn når jeg drar spaken bakover, men har parklys. Normalt kommer baklys og kjørelys på automatisk, men nå fungerer baklys (og nå parklys) bare når jeg skrur på lys bryteren! Alt annet elektrisk fungerer som d skal... Noen som vet va som kan være galt? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Standard prosedyre er å sjekke håndboka og finne hvilke sikringer som går til varmeapparatet og lysa. Det med lysa kan være bryteren eller evt. et relé som styrer automatisk kjørelys. Pappa sin Seat hadde samme problemet med lysa og der var det selve bryteren (der man velger automat, park og vanlig lys). På en Citroën jeg hadde var det et relé. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 På Saab'en min er det en releboks som heter "Lamp Control." Mistet fjernlys for en stund siden, og da var det den som var synderen. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Det er sikkert dårlig kontakt en plass.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå