Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Siluetter... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Flott stemning du har fanget her. Likte den gode skarpheten du har fått på plantene i forgrunnen ( vet ikke hva de heter, for jeg er helt grønn på planteverden:-)) Flott fargespekter. Flottingz Alec! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Liker bilde som sådan, men jeg ville klonet vekk de uskarpe grenene i fremkant som er litt forstyrrende for mitt øye. Ellers et fint bilde. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Hei, Alec. Spennende komposisjon, der den temperaturmessig varme forgrunnen mot den mer kjølige bakgrunnen er med på å gi bildet (begge versjoner) en fin stemning ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Flott stemning du har fanget her. Likte den gode skarpheten du har fått på plantene i forgrunnen ( vet ikke hva de heter, for jeg er helt grønn på planteverden:-)) Flott fargespekter. Flottingz Alec! Hei Pentaxen ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Når det gjelder plantene er jeg usikker selv , tromsøpalme ? , hundekjeks ? jeg vet ikke. De gjorde seg i alle fall i siluett. Angående fokus , her brukte jeg selektivt og flyttbart fokuspunkt - small .Men jeg bruker også manuell fokus noen ganger. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Liker bilde som sådan, men jeg ville klonet vekk de uskarpe grenene i fremkant som er litt forstyrrende for mitt øye. Ellers et fint bilde. mvh Fredrik Hei Fredrik ! Takker for positiv og konstruktiv kommentar. Er litt grønn på det med kloning , det jeg gjør i etterbehandling begrenser seg til beskjæring og oppretting .Samt korrigere farge og lys osv. Jeg har foreløpig ikke fått satt meg inn i om fotoprogrammet jeg bruker har alt det som trengs til det. Har beskjært v2 men det ble ikke helt som ønsket. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Hei, Alec. Spennende komposisjon, der den temperaturmessig varme forgrunnen mot den mer kjølige bakgrunnen er med på å gi bildet (begge versjoner) en fin stemning ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Takker for positiv og hyggelig kommentar. Det er heldigvis bare bakgrunnen som er kjølig , foreløpig er det en mild vinter her vest. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg