Gå til innhold

Siluetter...

Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Flott stemning du har fanget her. Likte den gode skarpheten du har fått på plantene i forgrunnen ( vet ikke hva de heter, for jeg er helt grønn på planteverden:-)) Flott fargespekter.

Flottingz Alec!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott stemning du har fanget her. Likte den gode skarpheten du har fått på plantene i forgrunnen ( vet ikke hva de heter, for jeg er helt grønn på planteverden:-)) Flott fargespekter.

Flottingz Alec!

Hei Pentaxen !

Takker for hyggelig og positiv kommentar.

Når det gjelder plantene er jeg usikker selv , tromsøpalme ? , hundekjeks ? jeg vet ikke.

De gjorde seg i alle fall i siluett.

Angående fokus , her brukte jeg selektivt og flyttbart fokuspunkt - small .Men jeg bruker også manuell fokus noen ganger.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Liker bilde som sådan, men jeg ville klonet vekk de uskarpe grenene i fremkant som er litt forstyrrende for mitt øye. Ellers et fint bilde.

mvh

Fredrik

Hei Fredrik !

Takker for positiv og konstruktiv kommentar.

Er litt grønn på det med kloning , det jeg gjør i etterbehandling begrenser seg til beskjæring og oppretting .Samt korrigere farge og lys osv. Jeg har foreløpig ikke fått satt meg inn i om fotoprogrammet jeg bruker har alt det som trengs til det. Har beskjært v2 men det ble ikke helt som ønsket.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Hei, Alec.

Spennende komposisjon, der den temperaturmessig varme forgrunnen mot den mer kjølige bakgrunnen er med på å gi bildet (begge versjoner) en fin stemning ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Hei Albert !

Takker for positiv og hyggelig kommentar.

Det er heldigvis bare bakgrunnen som er kjølig , foreløpig er det en mild vinter her vest.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...