andton Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Hei, Jeg jeg foretok meg noen vanlige nedlastninger i går. Plutselig forsvant alt fra skrivebordet. Det eneste som ligger igjen er mapper og et Word-dokument. Da jeg skulle begynne å bruke program fra oppgavelinjen, ble de fjernet en etter en. Når jeg søker på officeprogram og ulike nettlesere (opera, internett explorer og chrome) dukker de ikke opp. Den eneste måten å få tak i programmene, er å lete i mapper for å prøve å finne et internett ikon (så jeg får kommet meg på internett) eller å finne det gitte officeprogrammet jeg ønsker å bruke. Jeg har tydeligvis alt på pcen, men de ligger skjult et sted. Er det noen som kan hjelpe? Og ja, jeg har prøvd å høyreklikke for å se om ikonene ligger skjult.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Du kan jo først se om dem ligger i:C:\Users\brukerprofil\Desktop Ellers: http://windows.microsoft.com/nb-no/windows/show-hidden-files#show-hidden-files=windows-7 Lenke til kommentar
andton Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Takk for svar, men ingenting av det fungerte. Jeg bruker forøvrig Windows 8. Ser at det ikke var nevnt. Lenke til kommentar
andton Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Gikk innom c:/ -> programdata -> Microsoft -> Windows -> start menu -> programmer Her ligger mappene til programmene, men disse mappene er tomme. Hva kan ha skjedd? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 er c-disken mindre en før? er det noe i søppelkassa? Lenke til kommentar
andton Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 C-disken er den samme, ingenting i søppelkassa. Søppelkassa var forresten også forsvunnet, men var lett å få tilbake igjen. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Om ting forsvant en etter en kan det være at du har fått noe rusk i maskineriet , last ned øyeblikkelig og kjør Malwarebytes anti malware og lignende programmer for å forsikre deg om at du ikke mister mer på pcen. Lenke til kommentar
andton Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Jeg har gått gjennom med Microsoft sin viruskontroll og avg, ingen har funnet noe. Jeg har som sagt ikke mistet noen filer, de ligger et eller annet sted på pcen. Officeprogrammene fungerer fint, det samme gjør nettleserne, men jeg finner ikke ikonene deres, noe som gjør at det er trøblete å håndtere datamaskinen. Lenke til kommentar
andton Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Gjorde nettopp en gjennomføring av sfc/scannow, fikk denne tilbakemeldingen: Windows resource protection found corrupt files but was unable to fix some of them. Details are included in the CBS.log windir\logs\CBS\CBS.log. for example C:\windows\logs\CBS\CBS.log. Note that logging is currently not supported in offline servicing scenarios. Endret 29. november 2014 av andton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå