Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Alt er forsvunnet fra skrivebord

andton

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg jeg foretok meg noen vanlige nedlastninger i går. Plutselig forsvant alt fra skrivebordet. Det eneste som ligger igjen er mapper og et Word-dokument. Da jeg skulle begynne å bruke program fra oppgavelinjen, ble de fjernet en etter en.

Når jeg søker på officeprogram og ulike nettlesere (opera, internett explorer og chrome) dukker de ikke opp. Den eneste måten å få tak i programmene, er å lete i mapper for å prøve å finne et internett ikon (så jeg får kommet meg på internett) eller å finne det gitte officeprogrammet jeg ønsker å bruke.

Jeg har tydeligvis alt på pcen, men de ligger skjult et sted. Er det noen som kan hjelpe?

Og ja, jeg har prøvd å høyreklikke for å se om ikonene ligger skjult..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har gått gjennom med Microsoft sin viruskontroll og avg, ingen har funnet noe. Jeg har som sagt ikke mistet noen filer, de ligger et eller annet sted på pcen. Officeprogrammene fungerer fint, det samme gjør nettleserne, men jeg finner ikke ikonene deres, noe som gjør at det er trøblete å håndtere datamaskinen.

Lenke til kommentar

Gjorde nettopp en gjennomføring av sfc/scannow, fikk denne tilbakemeldingen:

Windows resource protection found corrupt files but was unable to fix some of them. Details are included in the CBS.log windir\logs\CBS\CBS.log. for example C:\windows\logs\CBS\CBS.log. Note that logging is currently not supported in offline servicing scenarios.

Endret av andton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...