Jauboi Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) De er jo nesten homser i filmen og spillet. Altså spillet FF7 er rene gullet. Bra selv om man kan ignorere handlingen også, jeg digger å bruke "summoning" ofte. Er liksom så kult å se monstrene på banen. Men selve personene er forandret. Ikke Zack personlighets messig, men utseende, så er han mer som en motemodell enn en soldat i nye versjonene. Cloud derimot, litt begge deler. I Advent Children er han mer som en tenåring enn en 23 åring, siden han var 21 år i PS1 FF7 versjonen. At han reagerer slikt han gjør når han blir utsatt for "Mako poison" i FF7 er bare logiskt. Massiv radiasjon som forvrir hodet ditt. Som er grunnen at han attributerer mye av Zack's personlighet. Så det ble mye minne identitetsfeil i FF7. Men på slutten av FF7 Cloud: Let's Mosey Cid: Again? Stop saying it like a whimp! Cloud (Klør seg i hodet) Move out! Litt sånn leder type. Men litt fjollete i noen omstendigheter. Også har vi Advent Children og Crisis Core Jeg vil bare være i veien. Jeg kan ikke... entusiasme?... nei... kan ikke det i dag." Jeg kan seriøst ikke fordra den fyren. Om jeg skulle dratt på fjelltur eller kamping med slikt, så har jeg bare dratt hjem. Om jeg vil sammenligne vil jeg si at "Cloud" fra PS1 har overført sin personlighet til "Lightning" i Final Fantasy 13. Mens "Cloud" i Advent Children og Crisis Core fikk sin personlighet ifra Tokio Hotel eller noe. "Kilde opplysning" http://finalfantasy.wikia.com/wiki/Cloud_Strife FF7 opprinelig design “There wasn't really much controversy or criticism about having him as the hero from within Square, but he is definitely a mysterious character. That's one of the game's main themes, the fact that the protagonist has all these secrets to unravel. He isn't a straightforward hero like Superman; rather, he has lots of mysteries, self-doubts, and a real dark side. Mr. Nomura was also very good at designing a character like that.” Advent Children design Nomura admits that in the film, "Cloud seems to be a weak guy. Nå som jeg har opplyst i tekst. Her er noen visuelle forskjeller om dere er uenig. Awesome og kult. Vilt og slåssing. Keep on rockin! Å guud. Nei... Og slutten av Crisis Core er forresten en stor finger til handlingen. Den ignorerer jo at Cloud var mental ustabil av radiasjonen av "Mako poison". Og det at han hengte lag med Zack var grunnen at han oppfattet hans personlighet. Jeg hater Crisis Core så sykt mye at de ignorerte det. Og "Lifestream" er den som man returnerer til. Engler har ingenting med døden i FF7 å gjøre. Tror dette oppsumerer Crisis Core for meg. Kanskje frekt men det er søren meg sant. http://youtu.be/BKyzfiag0to Endret 29. november 2014 av Jauboi Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Zack i Crisis Core har eg ingen problemer med, har aldri tenkt i de banene som du ramser opp. Cloud i Advent Children reflekterer karakteren han hadde i FF7 på en helt ok måte, kanskje han er litt mer melankolsk i filmen, men det er også fordi han skal reflektere savnet av en viss kvinnelig karakter. Har sett "rundet" både film, Crisis Core og FF7 flere ganger enn eg har tall på og aldri tenkt slik du gjør.. Lenke til kommentar
Jauboi Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Tror jeg vet hvorfor det ble slikt. "Tetsuya Nomura" er den som lager de værste delene, mens "Hironobu Sakaguchi" er kongen som lager de kongelige delene i spillet. Ikke rart at Final Fantasy 7 spillet er bra når han ordnet handling og spill! Likte også filmen "Final Fantasy: The Spirits Within" og Final Fantasy 12. Er liksom 7ern og 12ern som er unik føler jeg. 12ern har en slags strategisk måte og spille på. http://en.wikipedia.org/wiki/Hironobu_Sakaguchi#Games Hironobu Sakaguchi has been credited, in some capacity, with the following games. Final Fantasy VII PlayStation Design, original story Producer http://en.wikipedia.org/wiki/Tetsuya_Nomura Tror dette er en litt fair parody av Mega64. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 For min del er ikke Advent children og Crisis core en del av FF7. Begge er blandt de mest likegyldige film/spillopplevelsene jeg har hatt. Det er ingenting å hente der, totalt blottet for alt som gjorde FF7 bra. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå