Jakobk Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 di Maria blir nok #7. #9 er jo typisk for spydspissen. Håper og tror at det det går til Wilson om et par år. ----------#1---------- --#2--#4--#5--#3-- ----#6--------#8----- --#7---#10---#11-- ----------#9--------- Det er vel noe sånt som er vanlig i 4-2-3-1 hvertfall. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 di Maria blir nok #7. #9 er jo typisk for spydspissen. Håper og tror at det det går til Wilson om et par år. ----------#1---------- --#2--#4--#5--#3-- ----#6--------#8----- --#7---#10---#11-- ----------#9--------- Det er vel noe sånt som er vanlig i 4-2-3-1 hvertfall. Bytt om på 4 og 6 så har du det Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Synes det er morsommere med litt utradisjonelle numre jeg. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Jaddaa! Di Maria #7 Bestiller ny drakt med engang jeg finner noen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Spår benbrudd, kneskade eller strekk i hamstrings i løpet av de tre første kampene. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Faen hvor mange teite spørsmål journalistene stiller... Spår benbrudd, kneskade eller strekk i hamstrings i løpet av de tre første kampene. Hamstring kan jeg faktisk tro, men ikke de andre. Vi trener tydeligvis for hardt med tanke på alle skadene vi får. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Han er så stygg men så søt allikevel Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Herlig!! Gleder meg til neste kamp! Men må innrømme jeg får vondt i hjerterota om vi starter med Clev/Fletcher på lørdag. Herrera pls get back! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Han er så stygg men så søt allikevel Vi har en fin blanding nå. Vi får håpe det kommer inn flere vi kan lage artige memes av, men vi får kose oss med Shrek og Noldus i mellomtiden. Endret 28. august 2014 av Espp Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Ikke glem Jones da. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Fikk ikke med meg intervjuet. Vant han prisen? Nå gjelder vel biggest mer enn best, men på gjeldende tidspunkt var United best. Real kan fort bli enda bedre i år fra ifjor hvis James klarer å bli en verdig erstatter for Di Maria. Kroos har allerede funnet seg til rette. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Real blir jo på papiret sterkere hvert eneste år, men de klarer likevel aldri å bli bedre enn resten. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 Skal dere ha AdM fra start må dere vel legge om formasjonen? Ser ikke for meg at han er en veldig god vingback. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 Skal dere ha AdM fra start må dere vel legge om formasjonen? Ser ikke for meg at han er en veldig god vingback. Nei, nei! Han blir ikke noe vingback. Han kan spille midt, offensiv midt, hengende / brytende spiss - litt som Robben for Nederland. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 Ja jo. Er vel ikke der han er best. Selv Om han jo er jævlig god der og. Dytter han ut Mata da ? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 For å være ærlig bryr jeg meg ikke så veldig mye om hvem han dytter ut. Fletcher, Mata eller RVP (dårlig form). Jeg ønsker han bare på banen Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 Sikker på at di Maria vil fungere så heftig i en toer som i en treer? Indreløper i en treer på midten og sentral midtbanespiller i en toer er riktig nok to forskjellige ting. Han får ikke like mye frihet fremover f.eks. Fletcher spiller vel også garantert. Carrick og Herrera er ute med skade. Om Cleverley spiller betyr det vel at han blir i klubben. Samme gjelder egentlig med Ando, Kagawa eller noen av de andre som ryktes bort. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 Di Maria kommer til å bli knekt som en kjeks. Han har jo ikke muskler: http://www.telegraph.co.uk/sport/football/european/7879645/Angel-Di-Maria-completes-Real-Madrid-move.html Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 Først og fremst så er det der 4 år siden, for det andre så er han rask nok til å unngå taklinger, men ja det kan fort bli ganske tøft. Uansett så finnes det mange andre spillere uten muskler i ligaen. Januzaj, Sterling, Sanchez og Lallana er vel heller ikke blant de sterkeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå