Gå til innhold

Angel Di Maria

Corey

Anbefalte innlegg

En mann som gir oss rundt 20 mål i gjennomsnitt og 10-15 assists hver sesong fortjener å være på banen. Ja han kan være dårlig, men han er helt klart en av få spillere som gjør det han gjør. Han er god og fortjener en plass, men ikke klippekort.

Endret av Espp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er ikke jeg voldsomt stor fan av Rooney, men han er utvilsomt en av våre absolutt beste spillere. Er vel bare Maria som er bedre, så hvorfor sette han på benken?

Personlig er jeg litt uenig med deg.

Kvalitetsmessig er både Mata, RvP og Di Maria over Rooney. Jeg tror også Januzaj om et par år er det, og sannelig tror jeg Kagawa hadde vært like god som Rooney om han faktisk hadde fått spille litt innimellom.

Rooney er kanskje en katalysator for laget, men jeg synes han er for dårlig for ofte til å vurderes som en spiller vi må ha på banen (for de som mener det).

Mata som konstant har dratt ned tempoet i kampen, vært så lite kreativ som mulig og istedenfor å utfordre eller prøve på en gjennombruddspasning bare har stått stille og slått støtte til Young og Cleverley? Har enda til gode å bevise seg de 37 millionene verdig. Nesten så jeg skjønner Mourinho.

Lenke til kommentar

Vi får inn en spiller til, som jeg tror heter Arturo Vidal. Hvem av de to som får nummer 7, og hvem som får nummer 9 er jeg usikker på, men de to er våre siste kort. (Og forhåpentligvis en stopper til, driter i om det er Ryan Shawcross liksom)

Har ikke agenten til Vidal så godt som avkrefta de ryktene? Sa vel tidligere i dag at United ikke hadde vært i kontakt siden VM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...