Espp Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) En mann som gir oss rundt 20 mål i gjennomsnitt og 10-15 assists hver sesong fortjener å være på banen. Ja han kan være dårlig, men han er helt klart en av få spillere som gjør det han gjør. Han er god og fortjener en plass, men ikke klippekort. Endret 27. august 2014 av Espp Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Nå er ikke jeg voldsomt stor fan av Rooney, men han er utvilsomt en av våre absolutt beste spillere. Er vel bare Maria som er bedre, så hvorfor sette han på benken? Personlig er jeg litt uenig med deg. Kvalitetsmessig er både Mata, RvP og Di Maria over Rooney. Jeg tror også Januzaj om et par år er det, og sannelig tror jeg Kagawa hadde vært like god som Rooney om han faktisk hadde fått spille litt innimellom. Rooney er kanskje en katalysator for laget, men jeg synes han er for dårlig for ofte til å vurderes som en spiller vi må ha på banen (for de som mener det). Mata som konstant har dratt ned tempoet i kampen, vært så lite kreativ som mulig og istedenfor å utfordre eller prøve på en gjennombruddspasning bare har stått stille og slått støtte til Young og Cleverley? Har enda til gode å bevise seg de 37 millionene verdig. Nesten så jeg skjønner Mourinho. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Si hei til vår nye nummer 7 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Håper nesten han får et skikkelig jalla nummer, som 27 eller 33. Reaksjonene vil være herlige og jeg er fan av utradisjonelle nummer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Kanskje han får nummer 17 fordi han drømmer om å lede United til pl gull i 2017...... 2 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Vi får inn en spiller til, som jeg tror heter Arturo Vidal. Hvem av de to som får nummer 7, og hvem som får nummer 9 er jeg usikker på, men de to er våre siste kort. (Og forhåpentligvis en stopper til, driter i om det er Ryan Shawcross liksom) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Vidal som #7 eller #9? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg banansplitt™ Skrevet 27. august 2014 Populært innlegg Del Skrevet 27. august 2014 14 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Veldig dumt spørsmål, men hvorfor er det ingen som har #9? Hvem hadde det sist? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Dimitar Berbatov / Louis Saha / Andrew Cole / Brian McClair Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Vi får inn en spiller til, som jeg tror heter Arturo Vidal. Hvem av de to som får nummer 7, og hvem som får nummer 9 er jeg usikker på, men de to er våre siste kort. (Og forhåpentligvis en stopper til, driter i om det er Ryan Shawcross liksom) Har ikke agenten til Vidal så godt som avkrefta de ryktene? Sa vel tidligere i dag at United ikke hadde vært i kontakt siden VM. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Hvorfor har Di Maria egentlig et italiensk pass? Han har bare spilt for to klubber i Europa, en i Spania og en i Portugal. Endret 27. august 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Har vel italiensk mor eller far tipper jeg. Ikke uvanlig det, finnes flere italienere i Argentina. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Argentina er jo kjent for å huse litt av hvert av folk etter 1945. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Antyder du at du Maria kommer fra fascistisk slekt? Drøy påstand å konkludere med ut fra et italiensk pass..... ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Husker RvP feiret med en nazi-hilsen for Arsenal og! Nazister og facister hele gjengen!!! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 United har nettopp satt ny britisk overgangsrekord for en verdensklassespiller og alt dere kan tenke på er hvem han ligner mest på.... ManU supportere på Diskusjon.no i et nøtteskall This. Bare rettet litt på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå