Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Angel Di Maria

Corey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LVG er så åpenbart rett mann for oss, sier de helt riktige tinga. Kjipt denne sesongen blir ødelagt nå i starten, men forhåpentligvis kommer vi som et tog å stjeler 4 plassen på vårparten og sørger for å finne de siste brikkene neste sommer.

Forandring må til. Ofte blir det da verre før det blir bedre. Denne endringen burde skjedd med gradivs og skulle begynt for mange år siden, som jeg bl.a skrev da jeg var mer aktiv i diskusjoner her inne.

Lenke til kommentar

Jeg er ekstremt fornøyd med at vi har kjøpt Noldus... eh, Di Maria, noe trengs framover som kan drive angrepene. Forsvaret er langt fra det beste, men dersom vi faktisk kan holde på ballen på den siste tredelen så scorer i det minste ikke motstanderne.

Foråpentligvis får vi mye moro ut av Di Maria i mange år, så lenge ingen gir han en sokk.

Lenke til kommentar

Har troen på Di Maria. Det er lenge siden vi har hatt en 7er, så dette blir gøy!

Forsvaret vårt er en ting, midtbanen er det verre med. Vi har bare to spiller som kan spille for oss og de er begge skadet. Vi må ut å handle sånn at vi har 4 stk. Det trenger vi pga. vår skadehistorikk. Drømmer om at vi får toppet laget minst en gang i løpet av sesongen.

Lenke til kommentar

Jeg er ekstremt fornøyd med at vi har kjøpt Noldus... eh, Di Maria, noe trengs framover som kan drive angrepene. Forsvaret er langt fra det beste, men dersom vi faktisk kan holde på ballen på den siste tredelen så scorer i det minste ikke motstanderne.

Foråpentligvis får vi mye moro ut av Di Maria i mange år, så lenge ingen gir han en sokk.

Tusen takk! Visste han lignet på noen, men klarte ikke å huske hvem. Selv om di Maria er helt grossalt stygg, så er han litt søt allikevel. Trenger litt stygge folk nå, blir litt for mye pusekatter i Hernandez, Herrera, Mata osv.

Ganske sykt egentlig. I et overgangsvindu der vi slår britisk rekord for dyreste transfer, vi knuser egen rekord i midler brukt, men allikevel, så står dette vinduet foreløpig igjen som liten fadese.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Ganske sykt egentlig. I et overgangsvindu der vi slår britisk rekord for dyreste transfer, vi knuser egen rekord i midler brukt, men allikevel, så står dette vinduet foreløpig igjen som liten fadese.

Syns ikke det er en fadese. Vi har så langt handlet en verdensklasse ving, en midtstopper som også kan bekle VB samt en midtbanespiller, alle områder hvor vi har trengt å forsterke. Det som er en fadese er troppen vår.

Lenke til kommentar

Håper egentlig LVG driter i denne 3-5-2 formasjonen når guttane er tilbake fra skade, den passer ikke med spillermateriale vi har.

------------------- De Gea--------------------------

Rafael--------Rojo-------Jones-------------Shaw

--------------------De Jong-------------------------

-------------Herrera--------Carrick-----------------

---------Mata-------- RVP----------Di Maria

Kom ikke å si at dette laget ikke er bedre enn Liverpool sitt. Greit at stallen er en shower of shite, men skadefri og med De Jong inn har vi balanse i laget. Herrera er også en ballvinner og Carrick trekker dypere i banen, ergo får Mata og co fri space. Rooney kan spille for en av de tre når en er ute, Valencia på høyreback og Blacket for Jones.

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg voldsomt stor fan av Rooney, men han er utvilsomt en av våre absolutt beste spillere. Er vel bare Maria som er bedre, så hvorfor sette han på benken?

Personlig er jeg litt uenig med deg.

Kvalitetsmessig er både Mata, RvP og Di Maria over Rooney. Jeg tror også Januzaj om et par år er det, og sannelig tror jeg Kagawa hadde vært like god som Rooney om han faktisk hadde fått spille litt innimellom.

Rooney er kanskje en katalysator for laget, men jeg synes han er for dårlig for ofte til å vurderes som en spiller vi må ha på banen (for de som mener det).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...