Gå til innhold

Angel Di Maria


Corey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja United er en pengemaskin av dimensjoner. Definitivt på nivå med RM, men jeg er glad vi ikke har brukt mye penger så fort det har dukket opp en ung og veldig talentfull spiller, men jeg er misfornøyd med at penger ikke har blitt brukt når det har vært høyst nødvendig.

Ronaldo-pengene ble aldri brukt slik som de burde ha blitt brukt.

Det er først og fremst Glazerne sin feil at vi har en så svak tropp idag.

 

Det er mer stolthet i å se at spillere fra egne rekker tar steget opp til A-laget, slik som Januzaj og Blackett. Men nå må vi bare bruke penger, det er det eneste som vil hjelpe.

Lenke til kommentar

Ronaldo-pengene ble aldri brukt slik som de burde ha blitt brukt.

Det er først og fremst Glazerne sin feil at vi har en så svak tropp idag.

 

Med tanke på at vi har vunnet 2 ligatitler (nesten 3), pluss vært i 1 champions league finale etter Ronaldo dro, så kan man alltids argumentere for om det strengt tatt var nødvendig.

 

Jeg sier ikke jeg er uenig, jeg så for meg mye gøy inn portene på OT for di pengene.

Lenke til kommentar

 

 

Ronaldo-pengene ble aldri brukt slik som de burde ha blitt brukt.

Det er først og fremst Glazerne sin feil at vi har en så svak tropp idag.

Med tanke på at vi har vunnet 2 ligatitler (nesten 3), pluss vært i 1 champions league finale etter Ronaldo dro, så kan man alltids argumentere for om det strengt tatt var nødvendig.

 

Jeg sier ikke jeg er uenig, jeg så for meg mye gøy inn portene på OT for di pengene.

Men det var SAF. Han kunne ha vunnet ligagull med Hamkam. Husker jo også at vi vart avhengige av Scholes etter at han hadde lagt opp, var jo mest pga skader om jeg ikke husker feil, men sier noe om alternativene våre.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...