Patrick123 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 20 lag med en manager og med i snitt 10 diskuterbare spillere blir fort mange tråder Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Er vel ikke så vanskelig å ha det i mine innlegg og favoritter? Slik jeg har forstått det bringer det flere folk til forumet, ved at diskusjon.no lettere dukker opp når man googler di maria. Synes det bare er positivt. Enig. I tillegg unngår man den litt høytidelige stemningen som kan prege klubbtrådene der ting som er negativt vinklet kan bli rapportert som trolling og fjernet. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Ikke prat for mye om dette nå, for da blir vel diskusjonen vi har om tråder flyttet til en ny tråd. 7 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Dette blir for meta for meg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Unødvendig med slike tråder uten tvil. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg synes også dette er helt dust. Jeg vil ha dette i United-tråden. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Så slutt å post her. (Jada, jeg postet her selv) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 ADM prat i united tråden blir jo per definisjon Off Topic.... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå