Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Angel Di Maria

Corey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes denne oppsummerer problemene til det offensive spillet til United.

ibufJWUEHeVJpw.gif

Di Maria prøver å angripe framover, og med to enkle touch kunne Rooney sendt den videre til Di Maria som kunne fått en stor målsjanse. Istedenfor løper Rooney trygt hjemover, og sannsynligvis sender han en langpasning til Valencia på andre siden, som sannsynligvis hamrer ballen rett i leggen på en forsvarer og får et innkast. Disse situasjonene skjedde konstant med Kagawa også, som prøvde på veggspill, få touch, og pass and move-fotball. Nå som vi har Di Maria som kan gjøre alt på egen hånd, så får vi heller satse på hans briljanse enn pent lagspill.

Endret av Kammizez
  • Liker 7
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Føler bare for å melde i fra at jeg setter stor pris på det Di Maria tilfører laget. Det er en ren nytelse å se ham spille og alt han skaper. Det føles som om vi er tilbake til tiden da Ronaldo blomstret for oss. Di Maria er langt i fra det eneste positive om dagen, men herregud så viktig han er. Og i tillegg ser han ut til å være lykkelig :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Føler bare for å melde i fra at jeg setter stor pris på det Di Maria tilfører laget. Det er en ren nytelse å se ham spille og alt han skaper. Det føles som om vi er tilbake til tiden da Ronaldo blomstret for oss. Di Maria er langt i fra det eneste positive om dagen, men herregud så viktig han er. Og i tillegg ser han ut til å være lykkelig :)

Lenke til kommentar

Og i tillegg ser han ut til å være lykkelig :)

Forstår han veldig godt jeg! Fra og være en "uviktig" squad-player som blir solgt pga politikk, til å komme til et sted der alle synger navnet ditt og går med ditt navn bakpå ryggen. Vet hva jeg hadde foretrukket :p

Lenke til kommentar

Det er umulig å vite egentlig. Det er jo klart at han skyter med en kraft som tilsier at det skal være et skudd på mål, men dette er jo ikke første gangen denne sesongen at hans "skudd" blir en helt perfekt pasning, så det er godt mulig at det rett og slett er det han prøver på. Effektivt er det og, ettersom alle forbereder seg på et skudd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...