Espp Skrevet 3. september 2014 Rapporter Del Skrevet 3. september 2014 @rolls: Vel, det var en fantastisk involvering fra keeper på skuddet hans. Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. september 2014 Rapporter Del Skrevet 3. september 2014 Ser at Rooney klarte å putte en straffe også, det her blir bra. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. september 2014 Rapporter Del Skrevet 3. september 2014 Hvis Messi hadde vert like god som di Maria, så hadde Barcelona vert verdens beste klubblag... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. september 2014 Rapporter Del Skrevet 3. september 2014 VG har lagt ut en en snutt med alle godbitene fra dagens Di Maria show. For de som ikke har sett det enda, se og nyt; http://www.vgtv.no/#!/video/100668/di-maria-herjet-med-tyskland-i-maalfest Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. september 2014 Rapporter Del Skrevet 3. september 2014 Kunne sett det der på repeat i 90min fremfor å se England - Norge. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Absurd bra kamp av DiMaria. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Han har vel funnet ut at om han vil ha goals/assists denne sesongen, så er det på landslaget det skjer. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Han har vel funnet ut at om han vil ha goals/assists denne sesongen, så er det på landslaget det skjer. Mr.Njegativ! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Synes denne oppsummerer problemene til det offensive spillet til United. Di Maria prøver å angripe framover, og med to enkle touch kunne Rooney sendt den videre til Di Maria som kunne fått en stor målsjanse. Istedenfor løper Rooney trygt hjemover, og sannsynligvis sender han en langpasning til Valencia på andre siden, som sannsynligvis hamrer ballen rett i leggen på en forsvarer og får et innkast. Disse situasjonene skjedde konstant med Kagawa også, som prøvde på veggspill, få touch, og pass and move-fotball. Nå som vi har Di Maria som kan gjøre alt på egen hånd, så får vi heller satse på hans briljanse enn pent lagspill. Endret 4. september 2014 av Kammizez 7 Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Føler bare for å melde i fra at jeg setter stor pris på det Di Maria tilfører laget. Det er en ren nytelse å se ham spille og alt han skaper. Det føles som om vi er tilbake til tiden da Ronaldo blomstret for oss. Di Maria er langt i fra det eneste positive om dagen, men herregud så viktig han er. Og i tillegg ser han ut til å være lykkelig 2 Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Føler bare for å melde i fra at jeg setter stor pris på det Di Maria tilfører laget. Det er en ren nytelse å se ham spille og alt han skaper. Det føles som om vi er tilbake til tiden da Ronaldo blomstret for oss. Di Maria er langt i fra det eneste positive om dagen, men herregud så viktig han er. Og i tillegg ser han ut til å være lykkelig Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Og i tillegg ser han ut til å være lykkelig Forstår han veldig godt jeg! Fra og være en "uviktig" squad-player som blir solgt pga politikk, til å komme til et sted der alle synger navnet ditt og går med ditt navn bakpå ryggen. Vet hva jeg hadde foretrukket Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 "Uviktig" squad-player var kanskje å ta litt hardt i Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 "Uviktig" squad-player var kanskje å ta litt hardt i Det var derfor jeg tok "" på ! Han var uansett en av mange stjerner i Real, men hos oss så er han stjernen! Så har du jo det famøse Perez sitatet: "di Maria selger ingen drakter". Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 7. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2014 Hva tenker united-fansen her inne om goalen til Falcao? Var det pasning eller skudd fra Di Maria? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2014 Synes det så ut som et skudd. Men har bare sett den 1 gang Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2014 Synes det ser ganske klart ut som pasning. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2014 Det er umulig å vite egentlig. Det er jo klart at han skyter med en kraft som tilsier at det skal være et skudd på mål, men dette er jo ikke første gangen denne sesongen at hans "skudd" blir en helt perfekt pasning, så det er godt mulig at det rett og slett er det han prøver på. Effektivt er det og, ettersom alle forbereder seg på et skudd. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2014 "skuddpasning" altså Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2014 Det var åpenbart en pasning. Den pasningen satt som et skudd... Om det var et skudd, så var det et dårlig skudd. Om det var en pasning, var den verdensklasse. Når vi snakker om Di Maria, så heller jeg mot at ting han gjør er verdensklasse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå