Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Angel Di Maria

Corey

Anbefalte innlegg

Dere skjønte ikke at jeg mente ifht størrelsen, eller er dere kjøtthuer på trass? Silva, mata, sterling er sterke i form av ekstrem balanse og kjernemuskelatur som gjør at spillestilen deres fungerer i PL, imo.

Mens di Maria har hverken balanse eller kjernemuskulatur? Hva faen er det jeg leser. Dette her er beyond idiotisk.

Når sa jeg det der da? Prøvde bare å påpeke at Mata, Silva, Sterling med fler har en helt annen type fysikk enn di Maria. Lavere tyngdepunkt og mer muskelmasse. Jeg har jo ikke kommet med noen utsagn utover det, makan til lefselesing a.

e: Er forøvrig overbevist om at Di Maria vil prestere som en rakker. Den type fysikk det er snakk om er ikke alt som betyr noe i fotball.

Endret av Redneck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå må LvG virkelig vurdere hva han driver med veldig nøye.

Nå har vi hentet Di Maria og det burde virkelig gi oss mulighet til å spille med fackings 4 bak. 3 funker faen ikke med det ræva forsvaret vi har.

Så er skadene et problem. Herrera blir skadet så fort han kommer til klubben. Kanskje han faktisk burde roe ned treningene litt.

Så fort vi får tilbake spillere fra skade så forventer jeg virkelig et formasjonsbytte!

Lenke til kommentar

Skal spille for B-laget til Zidane ja

Hva i alle dager er poenget med å låne spillere til B-laget sitt?

B-lagene til Real Madrid er i andredivisjon. Det er seriøst og ordentlig matching for talentene, i motsettning til U-18 / reservelag i England.. Kanskje de har fått en langtidsskade e.l.

Edit: Eller kanskje de ønsker å låne han for å sjekke ut om han er god nok for en framtid.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...