Zandreu Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Dere skjønte ikke at jeg mente ifht størrelsen, eller er dere kjøtthuer på trass? Silva, mata, sterling er sterke i form av ekstrem balanse og kjernemuskelatur som gjør at spillestilen deres fungerer i PL, imo. Mens di Maria har hverken balanse eller kjernemuskulatur? Hva faen er det jeg leser. Dette her er beyond idiotisk. Når sa jeg det der da? Prøvde bare å påpeke at Mata, Silva, Sterling med fler har en helt annen type fysikk enn di Maria. Lavere tyngdepunkt og mer muskelmasse. Jeg har jo ikke kommet med noen utsagn utover det, makan til lefselesing a. e: Er forøvrig overbevist om at Di Maria vil prestere som en rakker. Den type fysikk det er snakk om er ikke alt som betyr noe i fotball. Endret 30. august 2014 av Redneck Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Selvsagt har de lavere tyngdepunkt, de er jo dverger. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Nå må LvG virkelig vurdere hva han driver med veldig nøye. Nå har vi hentet Di Maria og det burde virkelig gi oss mulighet til å spille med fackings 4 bak. 3 funker faen ikke med det ræva forsvaret vi har. Så er skadene et problem. Herrera blir skadet så fort han kommer til klubben. Kanskje han faktisk burde roe ned treningene litt. Så fort vi får tilbake spillere fra skade så forventer jeg virkelig et formasjonsbytte! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Hvis Sterling er "møkksterk", hva er isåfall Valencia?Han er et beist, vetta faen hva du vil fram til her jeg kåri Det var tydeligvis for komplisert for deg å forstå... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Di Maria var fantastisk, som å se Scholes i glansdagene der han strødde rundt seg med baller. Man får bare glede seg over enkeltspillere som han og satse på at lagspillet kommer etterhvert. 3 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Basert på det Di Maria viste i dag er det tydelig at ManU trengte han mer enn fansen trodde. Resten av angrepsspillet var jo totalt passivt og fullt av feil. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Føler litt med United nå for tiden. Hadde ikke trodd at de skulle få en slik marerittstart. 4 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. september 2014 Rapporter Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Di Maria er meget frisk mot Tyskland. Driter i Norge-kampen, de suger uansett. E; må nok over på Norge-England etter hvert E2: Vakker assist av Maria. Håper på mer av dette for oss også! Endret 3. september 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. september 2014 Rapporter Del Skrevet 3. september 2014 Di Maria leker jo med Tyskland. Sin andre assist i kampen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. september 2014 Rapporter Del Skrevet 3. september 2014 Sorry for språket, men fytti helvette for en kamp av Di Maria! Han har 3 assists og ett mål nå.... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 3. september 2014 Rapporter Del Skrevet 3. september 2014 Går kampen på TV? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2014 Rapporter Del Skrevet 3. september 2014 Du kan se den her... Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 3. september 2014 Rapporter Del Skrevet 3. september 2014 Fyflate Di Maria er en deilig fotballspiller. Pur klasse. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. september 2014 Rapporter Del Skrevet 3. september 2014 Skal spille for B-laget til Zidane jaHva i alle dager er poenget med å låne spillere til B-laget sitt? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. september 2014 Rapporter Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Skal spille for B-laget til Zidane jaHva i alle dager er poenget med å låne spillere til B-laget sitt? B-lagene til Real Madrid er i andredivisjon. Det er seriøst og ordentlig matching for talentene, i motsettning til U-18 / reservelag i England.. Kanskje de har fått en langtidsskade e.l. Edit: Eller kanskje de ønsker å låne han for å sjekke ut om han er god nok for en framtid. Endret 3. september 2014 av Espp Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. september 2014 Rapporter Del Skrevet 3. september 2014 Tenk om Di Maria kan spille like bra for oss Fyfaen, det kan bli deilig Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. september 2014 Rapporter Del Skrevet 3. september 2014 Hvis De Maria serverer slike pasninger til Falcao og RVP, ja da tror jeg vi skal score en del i år. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. september 2014 Rapporter Del Skrevet 3. september 2014 Da må de først og fremst være kliniske. Han serverte jo RvP med en herlig pasning fra midtbanen mot Burnley som RvP ikke klarte å konvertere til mål. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. september 2014 Rapporter Del Skrevet 3. september 2014 Se og nyt http://www.vgtv.no/#!/video/100663/pause-di-maria-herjer-med-tyskland Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. september 2014 Rapporter Del Skrevet 3. september 2014 Som om han kommer til å gjøre sånt for United Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå