Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kan noen anbefale meg noen behaglige ørepropper ?

Anbefalte innlegg

Jeg bruker ørepropper/In ear plugger og hører på podcast på jobb og noen ganger utenom.

Eneste jeg ønsker meg er noen som er behagelige og bruke, Lydkvalitet er ikke så viktig når det er podcast uten musikk. Om jeg evt skulle hørt på musikk er det ikke for og "nyte musikken" så jeg trenger ikke så god kvalitet på lyd.

Så ja, Noen som kan anbefale noen plugger ?

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sliter alltid med ørepropper. Får veldig stor ubehag i ører.

Det eneste som fungerte for meg, var Bose.

Dei koster, ja. Du får nokså bra lyd der.

Men det viktigaste for meg, jeg kunne faktisk bruke de uten å få vondt/ubehag.

Noen linker ? Finner veldig mye av og søke på bose.

NVM, gidder ikke betale 12-1300 kr.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Tenkte litt mer rundt 5-600 kr eller mindre. Som sagt så driter jeg i lydkvaliteten så lenge de er hvertfall like bra som de som du får med når du kjøper tlf for eks.

da kan du kjøpe hva som helst, alt slår de du får med telefonen

Joda men jeg lurer på om noen her har erfaring med noen greie øreplugger som er ment for og være komfortable eller som er det. Har fått et forslag men kunne godt tenke meg noen flere forslag siden jeg aldri har kjøpt det før

Lenke til kommentar

Hvis du føler deg litt eventyrlysten kan du sjekke ut DIY mold custom IEM. Finnes endel guider på nettet og du kan få det ganske billig.

Vanskelig å anbefale deg spesifikke øreplugger da det er mye forskjellig former etc. De som penetrerer ørekanalen/er tette gir best lyd, men kan gå på bekostning av komfort etc.

Lenke til kommentar

Tenkte litt mer rundt 5-600 kr eller mindre. Som sagt så driter jeg i lydkvaliteten så lenge de er hvertfall like bra som de som du får med når du kjøper tlf for eks.

Joda men jeg lurer på om noen her har erfaring med noen greie øreplugger som er ment for og være komfortable eller som er det. Har fått et forslag men kunne godt tenke meg noen flere forslag siden jeg aldri har kjøpt det før

altså kommer ann på ørene dine.... Jeg vet at mange elsker apples ear pods, selv hater jeg dem for de sitter ikke i ørene mine, og jeg må da ty til in-ears, altså de du stapper inn i kanalen og ejg finner vel det ''komfortabelt'', glemmer i hvertfall at de er der, så hva du finner komfortablet er ikke godt å vite ;)

Lenke til kommentar

altså kommer ann på ørene dine.... Jeg vet at mange elsker apples ear pods, selv hater jeg dem for de sitter ikke i ørene mine, og jeg må da ty til in-ears, altså de du stapper inn i kanalen og ejg finner vel det ''komfortabelt'', glemmer i hvertfall at de er der, så hva du finner komfortablet er ikke godt å vite ;)

De jeg har nå merker jeg at er der hele tiden, det er ikke vondt eller direkte ubehagelig og bruke dem men det hadde vert greit om jeg ikke merker så godt at de er der. Jeg har kikket litt på sånne som sitter på eller i øret og ikke inne i øret men ønsker noen som er litt diskre siden jeg har dem på når jeg jobber.

Jeg får ta en tur på senteret og titte litt regner jeg med

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...