KrizZzo Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hei jeg har kjøpt meg en MAXTOR ONETOUCH 250GB 7200RPM USB/FW 8MB Problemet er det at jeg finner HD'en under min datamskin men etter et forsøk på å formatere kommer den bare bort.. Altså selve problemet er jo at jeg ikke får formatert den da..?? Er det noen som har hatt samme problemet eller vet hva som kan være feilen? jeg har prøvd og formatere HD'en men uten flaks.. kjøpte den i går men har ennå ikke fått det til... noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
rscue Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 samme problem som jeg hadde det, viss du i tillegg har problem med skrive filer på den så er den defekt og du må sende den inn (evt levere inn). Defekt med andre ord. Når jeg prøvde å formatere den så fikk jeg feilmelding at det ikke var mulig, etter et dusin forsøk fikk jeg det til men etter å ha kopoert over noen filer klikket den.. Rscue Lenke til kommentar
KrizZzo Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 er det noe spesielt jeg må gjøre før jeg begynner og formatere den da? Lenke til kommentar
KrizZzo Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 vet ikke jhelt hva som er feilen med denne men den funker på alle andre PC'er en min.. hmm.. snodige greier.. ajaja.. takk for support Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 vet ikke jhelt hva som er feilen med denne men den funker på alle andre PC'er en min.. hmm.. snodige greier.. ajaja.. takk for support Kan være at du mangler en driver til usb 2.0, eller at det er skrudd av i bios? Har du winxp med sp1 installert. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg har 300GB-modellen, og det eneste jeg gjorde før jeg plugget i disken (med FireWire, selvsagt - USB 2.0 "suger" jo som kjent i forhold), var å installere programvaren fra installasjons-CDen. Siden du har XP, så skulle det egentlig ikke være nødvendig å bruke denne for å få disken oppe og kjøre, da CDen kun inneholder drivere for front-knappen, backup+kontrollprogramvare samt Win98-drivere. OneTouch'en skal jo også være ferdig formatert fra fabrikken med FAT32 (vil ikke ha NTFS på andre partisjoner enn systempartisjonen) og dermed klar for bruk i alle Windows OS. Prøv å kjøre installasjons-CDen hvis du ikke har gjort det allerede. Lenke til kommentar
KrizZzo Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Nå har jeg fått til og formatere den.. Men jeg har et problem, jeg får ikke til og kopiere over noen filer i det hele tatt, med en gang jeg prøver så er det nesten som om at den kobler seg ut av systemet heeelt... men en ting er litt rart, det går på alle andre pcer en min private stasjonere... akkurat der jeg skal bruke den der funker den ikke.. kjipt! noen som vet hva det kan være eller har noen svar på dette?? plz For og forklare litt bedre så kan jeg kopiere fra HD'en men ikke skrive filer på den!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå