deleted Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Heisann, tror dett er må være mitt første innlegg i denne forumavdeling, så dere får beklage min uvitenhet. Uansett, noen som har kjennskap til disse to produktene? Forsterkeren er en Panasonic SA-HE70 og høyttalerene av typen eltrax. Jeg har forstått at dette er noe gammalt skvip, men det spiller. Men jeg har nå kjøpt meg noe annet, og spm er egentlig om dette har noen reell verdi, eller er det bare skrot som burde deporterest til kastet? Edit: Noen som vet hvordan jeg får flytta denne over til høytallere? Endret 29. november 2014 av Deleted Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Jeg kan i hvert fall informere om at dette ikke er hodetelefoner... 1 Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 MEN det kan bli hodetelefoner! Hvis du monterer en bøyle mellom høyttalerne! Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Ser ut som noe netthandelen ville solgt ut for 20kr egentlig. Men jeg har ikke peiling. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Bare legg de ut på finn.no og be om bud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå