Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det blir vondt når det blir en stopp på kontakten

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en mann jevnlig i 4 måneder. Vi har hatt kontakt hver eneste dag. Han sa at han var forelsket i meg. Jeg var det samme i han. Men nå føler jeg at dette kommer til å ta stopp. I det siste så er det kun meg som kontakter han. Jeg spurte om han var uinteressert, men da ville han møtes med en gang og fortalte at det var ikke uinteresse. Men han fortsetter slik. Jeg går rundt og lurer på om hvorfor han driver på slik. Blir ikke klok på det. Mistenker at han har en dame på hjemstedet sitt. Han er her på jobbreise. Og nå skal han finne seg ny jobb.

Vi har hatt jevnlig sex, og vi gjør mye annet sammen på fritiden. Har dere tips pg råd i denne situasjonen? Jeg føler at jeg må slutte å kontakte han. Og dersom det blir slutt for godt nå så vil jeg nok slite med å komme meg videre. Er det forståelsesfullt? Litt tips og råd på hvordan jeg skal håndtere det?

Anonymous poster hash: 754ca...d38

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det KAN også være at han har blitt trøtt av å sende meldinger flere ganger til dagen, slik man gjerne gjør i de første månedene. Eller?

Som du sier, er det ikke så bra om du sender ham masse meldinger hver dag og virker desperat.

Hvis forholdet virkelig går nedover, vil nok mange råde deg til å finne en annen fyr.

Det kan også hjelpe å arbeide veldig mye, eller ha mye kontakt med familie og venner. Eller også trene mye.

Lenke til kommentar

Det KAN også være at han har blitt trøtt av å sende meldinger flere ganger til dagen, slik man gjerne gjør i de første månedene. Eller?

Som du sier, er det ikke så bra om du sender ham masse meldinger hver dag og virker desperat.

Hvis forholdet virkelig går nedover, vil nok mange råde deg til å finne en annen fyr.

Det kan også hjelpe å arbeide veldig mye, eller ha mye kontakt med familie og venner. Eller også trene mye.

Jeg tror ikke at han ville blitt trøtt av å sende meldinger en gang på kvelden hver dag hvis han var interessert.

Jeg føler at han ikke er helt ærlig med meg. Han kunne sagt til meg at han ikke er interessert i meg, hvis han ikke var det. Jeg har spurt han. Men hver gang jeg spør så forteller han at det er ikke uinteresse som gjør at han er sånn. Og legger opp til nytt møte.

Jeg vet at han har en dame fra fortiden som han er veldig gode venner med. Hun er en bestebestevenninne for han. Og hun bor på hjemstedet hans. Det kan virke som om det er noe mer mellom de som han ikke forteller om. Hun ringer han ganske ofte.

Jeg har en følelse på meg at han ikke er seriøs ovenfor meg. Så jeg får prøve å holde meg unna å kontakte han. Han får kontakte meg om han ønsker å vise meg at han er interessert. Jeg tror han forstår at jeg er. Også prøver jeg å distrahere meg med alt annet for å unngå å tenke for mye på han. Ja gode tips du ga meg.

Anonymous poster hash: 754ca...d38

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...