Gå til innhold

Star Wars: Episode 7: The Force Awakens - teaser trailer

Schreiber

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Sånn som George Lucas gjorde med glans med prequelene, og som de klarte med Indy 4? :p For meg er det enkelt nok: J.J. Abrams klarte å lage en bra Star Trek reboot, så om noen kan lage en bra Star Wars-film er det han. At George Lucas ikke har noe med denne å gjøre skader heller ikke. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skal ikke klage på de gamle filmene, jeg syns uten tvil de er de beste, men visse ting i den originale trilogien som ble endret i 1997-versjonene ble lite bra. Akkurat det var det vel Lucas selv som sto for/avgjorde? :p

Jeg for min del syns noen av forandringene var greie, som Palpatine's oppdaterte utseende i hologramform i The Empire Strikes Back, men andre ting som Jabba's opptreden i A New Hope ser bare dårlig ut. Jeg vet ikke hva det er, men selve animasjonen av Jabba ser "uekte" og malplassert ut.

Jeg har ikke sett stort av Abrams' filmer, men jeg har uansett tillit til at han kommer til å gjøre en god jobb.

Lenke til kommentar

Ikke bare ser det jalla ut, men scenen er også fullstendig meningsløs. Husker jeg ikke helt feil står vel Greedo og loker i bakgrunnen der også...og han ble jo skutt av Han Solo i den koselige baren, forøvrig også en scene som er ødelagt i ettertid :roll:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk den første oppdateringen var rimelig bra på mange måter. Greit, noen scener (som Jabba) er bare malplassert, men å pusse opp effektene litt gjorde utmerker med selve bildekvaliteten. Problemet for min del er at Lucas ikke sluttet å oppdatere de tre filmene, men gjorde det flere ganger. Men ikke glem at det var han som var hovedpersonen bak oppussingen, og det var han som sto bak prequelene. Han har ikke lenger noe med Star Wars å gjøre, så vi kan ikke forhåndsdømme Episode 7 og utover på grunn av ham. Da kan vi like gjerne forhåndsdømme Episosde 7, 8 og 9 på grunnlag av de tre uoffisielle Episode 7 - 9 bøkene til Timothy Zahn (Heir to the empire, Dark forces rising, The last command.)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...