Gå til innhold

Star Wars: Episode 7: The Force Awakens - teaser trailer

Schreiber

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte denne. :p

Haha konge :green:

Den nye sabelen ser helt retarded ut, er redd for at det lille aspektet vil ødelegge mye filmen for meg :p Menmen det er ikke så viktig, bare irriterer meg siden Lightsabers har alltid vært awesome som de var før, hvorfor forandrer Disney på en allerede winning strategy?

Trur uansett det blir bra med nye filmer, orginale trilogien vil alltid være en helt annen liga for seg selv men er jævlig glad for at Lucasarts ga slutt på rettighetene selv om mickey vil voldta stormtrooperne hardere enn det lucas gjorde.

Forstår ikke nerdragen mot en svart stormtrooper, som jeg forstår det så er Clones ulovlig etter the Clone Wars og Storm Troopers er vanlige folk. Feks når Leia møter Luke en hvit storm trooper kommenter hun at han har en small frame/liten og ikke at han er hvit istedenfor latino som clone troopersn.

Article%20Lead%20-%20wide6370598211xgcii

Endret av Gunman1986
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg til å se hva Disney kan få til med Star Wars. Syns fokuset på kors lightsaberen er ganske overdrevet, det er egentlig ikke så mye verre enn en lightsaber med to blader som Maul bruker.

Og @Gunman1986, ja, veldig mange steder i Expanded Universe (EU) går de gjennom dette med Stormtroopers, de sluttet å bruker kloner som Stormtroopers noe etter Episode 3, og i den orginale trilogien nevnes det jo aldri at de er kloner så det er ingen god grunn til å rage på at det er en svart trooper.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den nye sabelen ser helt retarded ut, er redd for at det lille aspektet vil ødelegge mye filmen for meg :p Menmen det er ikke så viktig, bare irriterer meg siden Lightsabers har alltid vært awesome som de var før, hvorfor forandrer Disney på en allerede winning strategy?

Forstår ikke nerdragen mot en svart stormtrooper, som jeg forstår det så er Clones ulovlig etter the Clone Wars og Storm Troopers er vanlige folk. Feks når Leia møter Luke en hvit storm trooper kommenter hun at han har en small frame/liten og ikke at han er hvit istedenfor latino som clone troopersn.

Tja, noen småting:

- Jeg er ikke den eneste som synes lyssverdet til Darth Maul så rimelig badass ut, og det var en langt større endring enn den vi har nå i Episode 7. Men var mange som klaget før de så filmen. Tør vi håpe denne nye sithen blir like badass?

- En stor "feil" med Episode 1 - 3 er at jedier og sither er alt for vanlige. Når det kun var Darth Vader, Obi-Wan og Luke var de noe helt spesielt. Eller for å si det sånn: I de originale filmene hadde vi Superman. I prequel-trilogien hadde vi Superman, Superboy, Supergirl, Superhunden, Superkatten, Superhesten og noen andre Super-greier jeg ikke kommer på i farten. :p Episode 7 vil derimot ha Power Girl. Hun er kusinen til Superman og veldig lik på mange måter, men har et helt annet kostyme, og dermed "unik". :) Kanskje dårlig eksempel, men du ser hva jeg vil frem til. Den nye sithen kan forhåpentligvis bli en ny Darth Vader. Ikke bokstavelig, men like unik og badass. :)

- Leia sa vel han var litt kort før han tok av seg hjelmen? Dermed kunne hun ikke klage på hudfargen hans, siden hun ikke kunne se den. ;)

Jeg lurer forøvrig på om Stormtroopers faktisk greie å treffe noe i den nye filmen?

:wee:

Det er gått tyve år siden sist, og de nye stormtrooperne er nok langt bedre enn de forrige, så... tviler sterkt. :p

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

- Leia sa vel han var litt kort før han tok av seg hjelmen? Dermed kunne hun ikke klage på hudfargen hans, siden hun ikke kunne se den. ;)

Ah you win the greater nerd award :D men hvis alle Storm Troopers var latino's som clone troopers ville hun fortsatt ha reagert når han tok av seg hjelmen.

Du har et godt poeng, jeg er bare glad for at de nye filmene kommer. Uansett om de flopper eller ikke, jeg ser på det mye som transformers filmene, det er effekt filmer hvor selve storyn tar the backseat for den visuelle og audio orgasmen som fungerer veldig bra når utført skikkelig.

Men må si at i Guardians of the Galaxy ble det for mye, veldig bra underholdende film men jeg hadde hodepine i 2 timer etterpå.

Lenke til kommentar

Greater nerd award? Ikke greatest? Hmpf, får legge meg i hardtrening igjen til neste gang. :p :p

Så vidt jeg har fått med meg blander folk alt for ofte Clone Troopers og Storm Troopers. De er faktisk ikke de samme. Clone Troopers er som navnet sier kloner, men Storm Troopers er ikke. Eller rettere sagt begynte de som restene av Clone Troopers, men gikk mer og mer over til å bruke vanlige mennesker.

På den ene siden er jeg svært skeptisk til denne filmen etter floppen med Prequels, men på den annen side er det jo J.J. Abrams som lager denne. Jeg storkoste meg med den første Star Trek rebooten hans (har ikke sett den andre ennå), og om noen kan lage en bra Star Wars-film er det nok han. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Jeg ser veldig frem til denne, og inntrykket mitt av traileren plasserer forventningene mine midt i mellom 1-3 og 4-6. Håper på "retrofeel" ispedd de feteste effektene som er mulig å oppdrive.

Og så har jeg en god grunn til å se alle filmene back-to-back over en knapp helg før premieren.. Sånt blir aldri feil.

Lenke til kommentar

Velger å tro at en Sith, har rimelig grei kontroll på sitt primærvåpen. Synd at han ble eliminert allerede i Episode 1 :(

Vil tro en sith har minst like stor kontroll på skaftet på våpenet sitt. :p

Og btw, kjipt at Darth Maul døde, men han kom tilbake i Clone War-serien. Seriøst. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...