Brimstone Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Har gjort det, til punkt og prikke, men ser ikke ut til å funke... Skal det ikke skrives inn noe på "Tilgangspunkt" under GPRS innstillinger? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg har hvertfall ikke skrevet noe der. Og det står heller ikke at det skal stå noe der. Hvis du er tom på kortet så virker ikke mms. Du må ha minst 2.50 Lenke til kommentar
Brimstone Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Fikk det til!!! Tror det var fordi abbonementet mitt ikke var klargjort for MMS... Lenke til kommentar
y_not Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 det jeg derimot ikke får til er GPRS... ingen manuell oppsett, og det som er til 3650 blir motatt og installert flott, men jeg klarer ikke koble meg ordentlig til... feilmeldingen er: "Tjenester: Kan ikke utføre operasjonen".... Wap funker ikke enda...men hvis du lager en tilkobling punkt med standard innstillinger...også på tilkoblinspunktnavn endrer dette til internet.netcom.no eller internet for telenor. Så funker alle programmer som trenger en internett oppkobling PS: Wap over GSM funker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå