Brimstone Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg jobber i en Expert butikk, og fikk nylig vite at det har kommet ett rundskriv til Expert om at man vil få problemer med å sende MMS på nokia 6600. Jeg vet ikke noe mer om denne saken, og lurer på om det er noen andre som kan bekrefte eller avbekrefte dette (ser helst at det blir det siste ) Vil gjerne ha svar på dette da jeg har bestillt meg en 6600... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Det virker for netcom. Er allerede noen som har testet mms med netcom. Er verre hvis du har telenor. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Vil gjerne ha svar på dette da jeg har bestillt meg en 6600... Les denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=163411 Lenke til kommentar
Brimstone Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Takk for infoen fra dere begge, skal si det gikk kjapt Håper jeg får det til å funke når jeg prøver min mob. Det som nå er utrolig irriterende er at mobilen min mest sannsynligvis kommer på postkontoret i morgen, og jeg får ikke lønning før neste uke, darn!! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Er ikke det vanlig at man får lønn slutten av mnd? : Og imorra har jeg sannsynligvis en 6600 i min hånd. Ganske stor sjanse for det gitt. Lenke til kommentar
Brimstone Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg får lønn annenhver uke... Skikkelig dritt det der altså, må sitte og vente på at jeg får penger mens herligheten ligger på postkontoret... Argh!! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Møkka posten! Har ikke fått hente lapp idag. Lurer på hva de driver med. Er jo bare 3 min gå tur herfra, og jeg tviler på at de har såå mye å gjøre. Hrmf... Noen som vet om jeg kan bare gå ned dit og hente pakken, har pakkenummer? Lenke til kommentar
Brimstone Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Det skal i teori gå ann ja, men jeg har erfaring fra mitt postkontor at de er litt tverre på det der. Har sagt hver gang jeg har prøvd meg at de må ha lappen for å finne pakken (bullshit sier nå jeg, de har da ett datasystem som de kan sjekke... el?) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hmmm... Jeg kan jo prøve meg. Burde jo gå an. Og jeg kan bare ha med meg legitimasjon for å vise at det er jeg som skal ha den pakken. Ja, og de har jo et datasystem ja. Er ikke å vanskelig å trykke inn kollinummer for å sjekke. Ingen andre med erfaring? Vil ha 6600 NÅ og ikke imorra : Lenke til kommentar
akseln Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Venter aldri på hentelappen, bare printer ut pakkesøket så snart status er levert postkontor. Aldri noe problem! De spør om navnet og hvis du vet hvilket navn som står på pakka får du den. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Tusen hjertelig takk! Skal si fra om det går her i Horten. Håper at det funker for meg også. Lenke til kommentar
ingvoldstar Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Snakket akkurat med dataavdelingen hos Telenor Mobil. De sier at MMS ikke vil fungere før i midte av November. Det samme gjelder full hastighet på GPRS... :grine: Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 jeg fant manuellt MMS oppsett til 6600 på netcom sine sider.. kjipt det ikke funker for telehorbrukere da det jeg derimot ikke får til er GPRS... ingen manuell oppsett, og det som er til 3650 blir motatt og installert flott, men jeg klarer ikke koble meg ordentlig til... feilmeldingen er: "Tjenester: Kan ikke utføre operasjonen".... what to do? akk for hjelp Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Nå har jeg fått hentet min! Hvor lenge skal den lades? Dere som har den, hvor lenge lada dere? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Skriv inn/definer følgende informasjon: Tilkoblingsnavn: NetCom MMS Databærer: GPRS Tilgangspunktnavn: mms.netcom.no Brukernavn: mms Bekreft passord: Ne i Passord: netcom Godkjenning: Normal Startside: http://mms/ Tilkoblingssikkerhet: Av Tilkoblingstype: Kontinuerlig Har litt problemer her folkens. Hvis dere ser over så lurer jeg på hvor jeg finner de to siste punktene?? Har gjort alt som står på netcoms sider, men finner ikke Tilkoblingssikkerhet og tilkoblingstype på min telefon. Er det sånn hos dere også? Lenke til kommentar
Brimstone Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Fikk lånt penger slik at jeg fikk hentet 6600'en på postkontoret jeg også MEN, har ikke fått mms til å fungere, hvis noen har info om AKKURAT hva jeg trenger å gjøre, så tas det mot med glede Ellers så får jeg vel lete meg fram til det... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Gratulerer! Jeg fikk det til å funke nå, selvom jeg ikke fant de to siste punktene som jeg nevnte i forrige innlegget mitt. Er overrasket hvor liten telefonen er egentlig, og skjermen er helt topp! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Da jeg fikk mobilen syntes jeg den var skikkelig dårlig på T9...men så fant jeg ut den stod på dansk ordliste. Ordene liksom..ligna..men ikke helt. Og jeg syntes tastene var rare og stod litt tett og var vanskeligere å skrive med...men bare etter en dag så har jeg blitt vant til det, og synes den faktisk er bedre enn min 7650. Nå venter jeg på MMS oppsette fra Telenor. Fikk faktisk en mail fra dem idag om at oppsette lå ute på sidene dems...måtte faktisk påpeke for DEM at de tok feil. AKIRA Lenke til kommentar
Brimstone Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvordan fikk du til det? Har du skrevet inn noe på de "avanserte instillinngene" ?? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Du må gjøre akkurat det som står på siden til netcom. Jeg måtte skrive inn noen tall på avanserte innstillingene. Det står forklart på siden det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå