Lisbeth Grendal Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Ensom Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Synes du kan være fornøyd med dette - riktig bra etter min mening Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Hei, Lisbeth. Jeg er enig med Torhild, - dette er riktig bra ! Rødstrupen har et fint, "følsomt" uttrykk, og man aner at den virkelig ER ensom. I likhet med deg, har jeg sans for å forsøke å fange slike "fortellende" uttrykk, men jeg lykkes nok ikke så godt som du gjør. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Synes du kan være fornøyd med dette - riktig bra etter min mening Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Torhild Du får ha en riktig god helg. Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Hei, Lisbeth. Jeg er enig med Torhild, - dette er riktig bra ! Rødstrupen har et fint, "følsomt" uttrykk, og man aner at den virkelig ER ensom. I likhet med deg, har jeg sans for å forsøke å fange slike "fortellende" uttrykk, men jeg lykkes nok ikke så godt som du gjør. Vennlig hilsen Albert. Hei, Albert. Tusen takk for hyggelig kommentar Albert. At fuglene har så mange forskjellige utrykk, oppdaget jeg først da jeg begynte å fotografere disse. Man kan kjenne igjen alle typer, den sure, blide, sinte, late, triste, smarte, klønete osv. Fuglene er i stadig bevegelse, og det er ikke alltid så lett å få til de bildene man skulle ønske. Men, når man ser de fuglebildene du leverer, så ser man jo at det går an Veien dit er nok lang, men jeg simpelthen nekter å gi opp Vennlig hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Et bra bilde av ensom rødstrupe / robin Hilsen Leif Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Et bra bilde av ensom rødstrupe / robin Hilsen Leif Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Leif Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg