AnonymDiskusjon Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Har en lengere periode plutselig blitt plaget med at i det jeg lukker øynene for å sove på natten ser jeg plutselig en hau med sinte ansikter. Slår opp øynene i panikk nrsten fordi jeg blir så redd. Når jeg lukker dem igjen er de der fremdeles. Har nå snakket med lege ang. dette og han mente dette var noe uvanlig. (Akuratt det jeg ville høre..NOT! Selv begynt å lure på om jeg har klikka..) Han har nå henvist meg til EEG og CT av hodet. Det bekymret han vist noe at jeg i tilegg til dette i år har vært mye plaget med migrenelignende hodepine og trykk bak høyre øye. I tillegg har konsentrasjonen og hukommelsen blitt så dårlig at det er skremmende. Husker knapt hva jeg gjorde igår liksom.. føler dette er litt skremmende.... Det er vel ikke tilfeldigvis bare meg som har opplevd noe slikt ? Skal og da sies at jeg har hatt diagnosen PTSD i 6år nå i tillegg til tilbakevendende depresjon. I det siste fått påkjennt hva panikkangst også er:-/ Håper på nien tanker/meninger/innsigelser. Ha en fortsatt fin fredag Anonymous poster hash: f5392...35b Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Det høres ut som om det kan ha noe med din diagnose (PTSD) å gjøre, med mindre du selv føler at det IKKE har det. Når du har det sånn kan du prøve å sette på litt lys eller lyd. Hjernen kan begynne på finne på sanseinntrykk når det ikke kommer nok utenfra. Du har ikke opplyst om du går på noen medisiner, men det kan være bivirkning av medisiner. 1 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Får slike lys og bildeglimt i hodet mitt uten medisiner. Blir da forsterket når jeg tar Tolvon. Jeg gikk ikke på noe slags medisiner når det først oppstådde. Jeg er ikke trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå