Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Trenger ikke å ha masse mål for at det kan kalles festfotball.. Sa eg det? Nei, jeg sa det. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Lambert har hvertfall vist at han gir laget langt mer enn Balotelli, håper faktisk sistnevnte forblir skadet en stund til fremover. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Mignolet ordnet nesten mål på slutten der. Jeez, fyren er jo blitt en akilleshæl. Alle de 5 bakerste er akilleshæler. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Ikke Toure! 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 7 min tillegg var jo helt lattis. Et mål, 1-2 skade + bytter. Skulle vært max 5. Men, men. 3 poeng er 3 poeng Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Førsteomgangen var forferdelig! Andreomgangen var betydelig bedre, men ikke festfotball. Var skikkelig deilig å vinne denne kampen. Og jeg er glad for Johnson som scorte, men det er fortsatt et lite skår i gleden at han ikke spilte optimalt (igjen). Uansett, med denne seieren (og clean sheet i tillegg) så håper jeg selvtilliten bygges opp flere hakk slik at sesongen kan forbedre seg og vi klatrer på tabellen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå