Geitetveiten Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Hva tenker dere om denne mini gamer pcen? Er det noe jeg kunne byttet ut for noe billigere som er like bra eller noen andre generelle tips? Takker for alle svar! https://prisguiden.no/liste/151417 Lenke til kommentar
War Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Det kjøleren er helt konge. Men du skal vel ikke handle alt i 51 butikker? Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Det kjøleren er helt konge. Men du skal vel ikke handle alt i 51 butikker? what? Kjøper fra 6 forskjellige butikker Lenke til kommentar
War Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Bare det i seg selv er vel noe jalla. Er det plass til den kjøleren i kassa? Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Bare det i seg selv er vel noe jalla. Er det plass til den kjøleren i kassa? Ja, vet, men jeg kjøper der det er billigst Det vet jeg faktisk ikke, skal sjekke med en gang Lenke til kommentar
lals Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 vist du må betale frakt på alle stedene så blir det ikke så billig alikavel.. Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Er det plass til den kjøleren i kassa? Ser ut som den akkurat skal passe Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Har samme kjøler i mitt Bitfenix Phenom kabinett som er likt innvendig. Den passer, men det må stå "feil" vei. Den får med andre ord ikke blåst den varme luften ut mot viften bak, noe som er litt surt. Setter jeg den riktig vei treffer den skjermkortet. Har allikevel svært gode temperaturer, men det irriterer meg litt allikevel. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Hjelper ikke siden det er kantene på viften som treffer skjermkortet, de er like uavhengig om viften blåser ut eller inn mot kjøleblokken. Eneste løsningen som gikk hos meg var å snu hele blokken. EDIT: Problemet er med andre ord ikke plassen i kabinettet, men plassen på hovedkortet mitt, siden CPU'en er så nærme skjermkortet. Mulig det er bedre plass på hovedkortet du har valgt, får nesten sjekke før jeg uttaler meg noe mer. EDIT2: Ser ut til å funke på det hovedkortet der ja. Bare å kjøpe. På mitt hovedkort er CPU'en mye nærmere skjermkortet. (MSI Z97i Gaming AC). Endret 28. november 2014 av Stor Oddnoga Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Hjelper ikke siden det er kantene på viften som treffer skjermkortet, de er like uavhengig om viften blåser ut eller inn mot kjøleblokken. Eneste løsningen som gikk hos meg var å snu hele blokken. EDIT: Problemet er med andre ord ikke plassen i kabinettet, men plassen på hovedkortet mitt, siden CPU'en er så nærme skjermkortet. Mulig det er bedre plass på hovedkortet du har valgt, får nesten sjekke før jeg uttaler meg noe mer. EDIT2: Ser ut til å funke på det hovedkortet der ja. Bare å kjøpe. På mitt hovedkort er CPU'en mye nærmere skjermkortet. (MSI Z97i Gaming AC). Kjøpt da er det bare å vente 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå