caluna Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Når jeg "søker" med kameraet i nattmodus, lagger skjerbildet noe sinnsykt. Skal det være slik eller er det noe galt med telefonen min? Er det kommet noen oppdateringer som fixer problemet? Hva er forskjellen på nattmodus og vanlig modus, er det bare at lysstyrken er endret? Lenke til kommentar
molna Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det er helt normalt. Slik er det på andre mobiler med natt-modus også. Nattmodus betyr at kameraet utnytter det lille lyset som finnes maksimalt. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 På Panasonic GD87 hakker det ikke i det hele tatt på nattmodus. Kameraet på T610 er dårlig fordi hvis det er litt mørkt, så blir bildet kjempe dårlig. Det blir ikke så bra når det er lyst heller. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 *grin* har prøvd natt modus på gd87 jeg og... går som smurt! imens t610.... det er en helt annen sak... men t610 er ikke verdens raskeste telefon heller da... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Displayet lagger litt på ST55 også (med nattmodus) har jeg lest. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Når jeg "søker" med kameraet i nattmodus, lagger skjerbildet noe sinnsykt. Skal det være slik eller er det noe galt med telefonen min? Er det kommet noen oppdateringer som fixer problemet? Hva er forskjellen på nattmodus og vanlig modus, er det bare at lysstyrken er endret? Lysstyrken er det vel ikke mulig å endre på uten å bruke blitz;) ...men nattmodus betyr vanligvis at lukkertida er lengre enn ellers - og da vil det naturligvis ta lengre tid å ta hvert enkelt bilde...(hvis lukkertida f.eks. er 0.5s kan jo ikke kameraet vise mer enn maksimalt 2 bilder i sekundet) i tillegg kan det være lagt inn en støyfjerningsfunksjon (men det er tvilsomt på en mobiltelefon) som også tar litt tid å gjennomføre. Lenke til kommentar
caluna Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvordan funker selvutløseren? Hvis jeg aktiverer selvutløseren, kommer det opp et lite stoppeklokkeikon i venstre hjørne, og kameraet står i "søkemodus". Men ingenting skjer, bildet blir ikke tatt. Hvor lang tid tar det før jeg aktiverer selvutløser, og til bildet skal bli tatt? Edit: hadde ikke trykket pÅ "ta bilde" trodde det gikk auto.. Da tok det ca. 10 sek. før bilde ble tatt, gÅr dette ann Å stille inn forresten? hm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå