Gå til innhold

T610 kamera

caluna

Anbefalte innlegg

Når jeg "søker" med kameraet i nattmodus, lagger skjerbildet noe sinnsykt. Skal det være slik eller er det noe galt med telefonen min? Er det kommet noen oppdateringer som fixer problemet?

Hva er forskjellen på nattmodus og vanlig modus, er det bare at lysstyrken er endret?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg "søker" med kameraet i nattmodus, lagger skjerbildet noe sinnsykt. Skal det være slik eller er det noe galt med telefonen min? Er det kommet noen oppdateringer som fixer problemet?

Hva er forskjellen på nattmodus og vanlig modus, er det bare at lysstyrken er endret?

Lysstyrken er det vel ikke mulig å endre på uten å bruke blitz;)

...men nattmodus betyr vanligvis at lukkertida er lengre enn ellers - og da vil det naturligvis ta lengre tid å ta hvert enkelt bilde...(hvis lukkertida f.eks. er 0.5s kan jo ikke kameraet vise mer enn maksimalt 2 bilder i sekundet)

i tillegg kan det være lagt inn en støyfjerningsfunksjon (men det er tvilsomt på en mobiltelefon) som også tar litt tid å gjennomføre.

Lenke til kommentar

Hvordan funker selvutløseren? Hvis jeg aktiverer selvutløseren, kommer det opp et lite stoppeklokkeikon i venstre hjørne, og kameraet står i "søkemodus". Men ingenting skjer, bildet blir ikke tatt. Hvor lang tid tar det før jeg aktiverer selvutløser, og til bildet skal bli tatt?

Edit: hadde ikke trykket pÅ "ta bilde" :lol: trodde det gikk auto..

Da tok det ca. 10 sek. før bilde ble tatt, gÅr dette ann Å stille inn forresten? hm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...