Fotoskrulla Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Roadtrip Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Hei Helene. Et flott bilde med fine farger. Men det mangler litt på oppløsning og bildekvalitet. ;-) Mvh Thor 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Hei Helene ! Fine farger og fin komp med en artig vri med bilen på vei inn i bildet og refleksjonene i bilruten. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Hei Helene. Et flott bilde med fine farger. Men det mangler litt på oppløsning og bildekvalitet. ;-) Mvh Thor Blir ordnings på bildekvaliteten når jeg får meg skikkelig kamera vet du! Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Hei Helene ! Fine farger og fin komp med en artig vri med bilen på vei inn i bildet og refleksjonene i bilruten. Vennlig hilsen Alec Tusen takk Alec! Jeg hang jo ut av bilvinduet og knipset i fart, så det er jo litt tilfeldighet hva som blir med i bildet... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Superdupert.. fine linjer innover i bildet, fin komp. mvh Fredrik. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Superdupert.. fine linjer innover i bildet, fin komp. mvh Fredrik. Takk så mye Fredrik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg